Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siers83

Berichten: 7350
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:35

Stille meelezer hier. Ik zou hier echt niet mee accoord gaan. Ze lossen t maar op met een nieuw paar ofzo. Dit kan toch niet!

Alice13

Berichten: 2519
Geregistreerd: 12-07-09
Woonplaats: Rijssen

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:43

Ik zou ze gratis afnemen maar geen cent voor betalen. Vind het überhaupt schandalig dat ze het durven af te leveren.
Echt ontzettend jammer zeg

Gesshinkai
Berichten: 12
Geregistreerd: 09-01-15

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:48

Helaas heb ik het hele bedrag al betaald ..

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 19:01

Als je als bedrijf achter je product staat lever je dit toch niet af? Ik zou er zeker werk van maken.

Love_Rosie

Berichten: 1497
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 19:34

Nee, hier ga je je steeds meer aan ergeren naast dat je niet betaald hebt voor 2 verschillende laarzen maar voor 2 gelijke.

Ik vind er op de foto's ook kleurverschil in zit?

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:15

Jeetje wat slecht zeg!

Ikzou dit echt niet pikken hoor, je betaald wel zo'n 500/550 euro voor je laarzen.

Dat Marije dit zo afleverd!

Wat zegt ze er zelf van, dit kan toch echt niet!
Zou ze gratis nog niet willen hebben, schandalig!

Je hebt trouwens exact dezelfde als ik heb.
Ik heb ze sinds juni en moet eerlijk zeggen dat ik ze een keer op heb laten rekken bij de schoenmaker!
Ik was wel wat aangekomen in de tijd tussen aanmeten en aflevering , maar inmiddels ben ik 11 kilo kwijt en heb ik ze toch nog een keer op moeten laten rekken.
Ik heb sterk het vermoeden dat ze te krap zijn aangemeten, ik was niet 11 aangekomen, maar met 11 kilo eraf nog te krap!

Nou ja, verder zijn ze prima en kwalitatief beter dan de Lipica's, maar voor mij geen aangemeten laarzen meer de volgende keer ik gat gewoon voor een mooi paar ariat

germie

Berichten: 25953
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 20:44

Gesshinkai schreef:
Eindelijk is mijn linkerlaars weer binnen, was verkeerd vermaakt waardoor hij niet meer dicht ging. Maar nu zit ik dus met het probleem dat ik twee verschillende laarzen heb. De linker lijkt harder te zijn en het leer is veel doffer, neusjes zijn verschillend van vorm en de binnenboering is anders. Zoude jullie hier akkoord mee gaan?. Moet zeggen ben er een beetje klaar mee en wil gewoon nieuwe laarzen. Ik heb ze in juli aan laten meten .....
[ [url=m/eXeayY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AUrvSw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UO0krT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ah1LNk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eh, dat lijkt wel een onpaar. Dus nee, dat is een niet akkoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 21:28

Gesshinkai schreef:
Eindelijk is mijn linkerlaars weer binnen, was verkeerd vermaakt waardoor hij niet meer dicht ging. Maar nu zit ik dus met het probleem dat ik twee verschillende laarzen heb. De linker lijkt harder te zijn en het leer is veel doffer, neusjes zijn verschillend van vorm en de binnenboering is anders. Zoude jullie hier akkoord mee gaan?. Moet zeggen ben er een beetje klaar mee en wil gewoon nieuwe laarzen. Ik heb ze in juli aan laten meten .....
[ [url=m/eXeayY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AUrvSw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UO0krT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ah1LNk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wow! Zeker niet mee akkoord gaan! zijn twee compleet verschillende laarzen en super asymmetrisch!

Gesshinkai
Berichten: 12
Geregistreerd: 09-01-15

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:45

Ik ga maandag contact met haar opnemen. Wilde eerst even checken wat bokt zou doen. Dacht mss ben ik gewoon een zeur. Eerst een vouw in mijn rechter laars, toen na een fout paste mijn linkerlaars niet meer en nu dit. Wilde nog graag in de toekomst blauwe bestellen. Maar spaar wel even door voor een ander merk...

Michelleex

Berichten: 2762
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:46

Zou ik ook zeker niet mee akkoord gaan, voor dat geld!

L0veMyHorse

Berichten: 1342
Geregistreerd: 31-08-13
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:59

Gesshinkai schreef:
Eindelijk is mijn linkerlaars weer binnen, was verkeerd vermaakt waardoor hij niet meer dicht ging. Maar nu zit ik dus met het probleem dat ik twee verschillende laarzen heb. De linker lijkt harder te zijn en het leer is veel doffer, neusjes zijn verschillend van vorm en de binnenboering is anders. Zoude jullie hier akkoord mee gaan?. Moet zeggen ben er een beetje klaar mee en wil gewoon nieuwe laarzen. Ik heb ze in juli aan laten meten .....
[ [url=m/eXeayY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AUrvSw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UO0krT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ah1LNk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nee, zou ik zeker niet akkoord mee gaan! Zoals eerder gezegd hierboven, onbegrijpelijk dat ze laarzen überhaupt zo aan de klant geven..
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, succes er mee in ieder geval. Hopelijk lossen ze het netjes op!

Caresse07

Berichten: 9410
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 10:30

Ik zou er zeker ook niet mee akkoord gaan, dit kan echt niet hoor :n
Geen goed visitekaartje voor het merk -O-

VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 11:23

Ik zou horendol worden van het kleurverschil in de 2 laarzen. Hopellijk wordt goed opgelost.

karelien

Berichten: 489
Geregistreerd: 23-07-09

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 12:48

Wat balen zeg! Ik zou er echt niet mee akoord gaan en mijn geld terug eisen. En ergens anders andere laarzen bestellen. Ik wou ook nieuwe laarzen en twijfelde tussen celeris en de Niro. Maar vanwege alle fouten en lange levertijden in dit topic voor de Niro gegaan. En nu ik dit weer zie zo blij dat ik dat gedaan heb.

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 19:01

Zooo daar zou ik echtt niet mee akkoord gaan!
Dat ze zo heeft afgegeven, daar sta ik echt enorm van te kijken!
Bij mij was ze super secuur met alles.

Geen goede reclame zo :n

Die van zaten na 3 keer mee rijden al stuk fijner gelukkig!

magootie

Berichten: 3763
Geregistreerd: 26-01-06
Woonplaats: Roosendaal (Noord-Brabant)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 19:19

Wow echt schandalig dat dit zo afgeleverd word! Ik zou er ook echt niet mee akkoord gaan! Je betaald genoeg voor een paar laarzen, dan mag je ook verwachten dat je krijgt waar je voor betaald!
Ik heb 1,5 jaar terug ook gekeken voor Celeris, maar uiteindelijk omdat ik ze in het echt erg tegen vond vallen en door de verhalen toch voor Petrie gegaan. Geen moment spijt van gehad, zeker als ik deze zie!

lauraneyens
Berichten: 144
Geregistreerd: 10-10-13

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:05

17 november mijn laarzen laten aanmeten op een pasdag in België.
Op het formulier staat levertijd 7-10 wkn. Ze had er ook begeschreven dat ik 16 febr jarig ben en dan zou ik ze wel hebben hoor.. Nuja.. een paar of gevraagd of ze al iets wist.. Eerste x (begin januari) ging ze het navragen .. dus een week later vraag ik zelf wat ze bij Celeris zeiden.. (want na een dikke week verwachtte ik een reactie) Als antwoord kreeg ik dat er zoveel orders waren dat dit wel even kon duren omdat ze moeten nakijken in welke area ze zitten. Oke ik wacht af.. een week later nog steeds geen antwoord of reactie. In mijn ogen een kleine moeite om even te laten weten dat ze zelf nog niets. vorige week vraag ik dus nog eens of ze al een idee heeft wanneer ze er kunnen zijn. ik citeer: "Nog niet over jouw laarzen, maar ze zijn wel met de updates bezig door te geven, dus ik hoor het straks denk ik nog wel." Dit was op 5 februari.. sinds dien weer stilte.. ik ben donderdag jarig; vermoed dat ik ze dan niet ga hebbe.. ik vind het ook echt vervelend dat ze je gewoon totaal niet op de hoogte houden.. levertijden kloppen niet. begin precies ook spijt te krijgen dat ik niet voor deniro gegaan ben.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 15:21

levertijden zijn drama, dat vond ik ook al. ik heb de mijne gelukkig door kunnen verkopen, want ik kon er echt niet mee rijden, na 10 min stierf mijn been zowat af en had ik geen gevoel meer in mijn benen (zelfde gevoel alsof ze 'slapen'). Daar kan je dus echt niet fijn mee rijden.

Meerdere malen aangegeven, maar ik moest daar maar gewoon doorheen rijden. De buitenkant van mijn laars was zo knetterhard, dat dat echt nog heel veel blaren ging kosten voordat die wat soepeler waren. Zelfs petries zijn niet zo hard. Geen enkele keer is er voorgesteld of ze dan langs kon komen om te kijken, nee dan moest ik ze maar opsturen of naar haar toe komen. Vind dat echt geen service.

Ik verwachtte eigenlijk ook dat ze langs zou komen om ze te passen, ipv op te sturen per post. Dan lever je pas echt service. Als ik laarzen laat aanmeten bij divoza van bijvoorbeeld petrie, dan ga ik naar de winkel om ze te passen nadat ze klaar zijn. Dan moeten ze ook echt wel goed zitten. Zo niet, dan neem je ze toch niet af. Bij lipica is dat ook zo, haal je je laarzen ook op bij de dealer of fabriek en dan kunnen ze op dat moment nog aangeven of er aanpassingen gedaan moeten/kunnen worden. Voor mij geen Celeris meer.

mavantos

Berichten: 3597
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 16:18

Als ik dit zo lees ben ik ook heel blij dat ik tóch voor een paar Kingsley (standaard paard) laarzen ben gegaan. Heb ze nog niet binnen, maar ben benieuwd!

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:05

oei wat een negatieve reacties allemaal , ben zelf ook niet enthousiast meer hoor.

Ben benieuwd of ze deze kritiek zelf ook lezen, misschien leren ze er van?

HindaFree

Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:03

In het begin zat ze wel in het topic dus ze zal het vast wel lezen.

Service enz is echt enorm belaberd zeker voor dat geld! Maar ik heb het geluk gehad dat mijn laarzen gelijk goed waren en nog steeds altijd blij mee geweest. Maar de service en afhandeling enz is ronduit triest.... Echt een geval van hip merk helemaal hot en breekt nu zijn eigen benen er op

Selina

Berichten: 14299
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:07

Wat slecht dat er zoveel slechte ervaringen zijn.
Bij mij ook foutjes gemaakt. Ontwerp was wat anders en ze hadden een andere kleur sporenriemen op het formulier gezet dus daarom kan ik ze niet inwisselen.
Staan nu al tijdje in de gang. Eindelijk bijrijdpaard gevonden, is ie kreupel. Dus weet nog steeds niet of ze fijn rijden. Laatste keer met rijden heb ik ze na 10 min uitgedaan want m’n been ging helemaal tintelen.

Maar ze zijn wel mooi :j

Wesco

Berichten: 5067
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: In het midden van het land of het zuiden

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 23:50

Mijn laars blijft aan 1 been ook te strak zitten. Wasrom ben jij niet meer tevreden Karin?

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 07:21

Wesco schreef:
Mijn laars blijft aan 1 been ook te strak zitten. Wasrom ben jij niet meer tevreden Karin?


Ik ben tijdens het afwachten op de laarzen 5 kilo aangekomen, dus bij ophalen zaten de laarzen vreselijk strak! Ik weet dat toen aan het gewicht dat ik was aangekomen! Maar kreeg ze echt nauwelijk dicht.

Inmiddels ben ik 11 kilo afgevallen en heb ik toch de laarzen alsnog op moeten laten rekken, omdat ze me nog veelste strak zaten. Ze zijn naar mijn mening niet goed aangemeten.
Ik wil nu de neus nog wat laten rekken , want daar zitten ze nog behoorlijk strak, ook nog na rijden met de laarzen.

Verder vind ik ze nog wel mooi en zijn ze denk ik kwalitatief beter dan de Lipica's die ik ook nog heb

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 09:00

Nou dat had ik dus ook, dat ze gewoon wel erg strak zaten. Mijn kuitmaat op het formulier wat ze toen heeft aangemeten is 38, en ik ben laatst bij divoza geweest om naar petries te kijken en dan is mijn kuitmaat nog steeds 38. Ik ga nu voor een paar simpele petries waar elastiek in zit en die niet zo knetterhard zijn, dan kan ik er tenminste in een keer fijn mee wegrijden.