Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gothicpizza6 schreef:ze lijkt op windelien van manege warnaar ik kan alleen deze foto vinden [ Afbeelding ]. windelien is een groot braaf en snel paard
Sofie88 schreef:Hallo,
ik ben degene dat jouw verzorgpaard heeft gekocht van W. destijds. Ik heb haar toen twee jaar op een stalling in Lier gehad. Dan nog een jaartje in Kontich op een privéstalling. Daarna is ze verder verkocht naar, wat ik ervan heb vernomen, een vrouw die elke dag rijdt en vaak lange wandeling met haar doet. Ze staat verder dagelijks op de weide en dat is toch wat ze echt nodig had gezien haar luchtzuigen. Ze is bij mij gekomen in, euhm, triestige toestand als ik dat kan zeggen, supermager en eig geen fut. Ze is er helemaal bovenop gekomen en werd een bom om op te rijden. Ik vind het ongelooflijk om die foto's hieronder te zien, was na een jaar echt niet mogelijk om er kinderen op te zetten. Leuk wel om te zien. Ik heb haar altijd een ontzettende lieverd gevonden, heb er héél goed voor gezorgd, al zeg ik het zelf, maar het ging mij petje te boven. Ik had ook niet de tijd om elke dag te rijden. Dus zover kan ik je helpen met je zoektocht, ik kan helaas niet zeggen waar ze nu heen is en heb geen contactgegevens.
groetjes
Sofie
Ik kan het mij niet meer herinneren ik was nog zo jong... Het was zo een aangenaam paard! Altijd komen knuffelen enzo
Ik had het gevoel dat ze altijd erg actief was, vooral in galop misschien omdat ik mijn benen er niet goed afhaalde? Ik weet het allemaal niet meer zo goed. Ben blij dat ze goed is terechtgekomen bij u en die vrouw! Zalig dat ze veel in de wei kan en wandelingen doet! Ik kom vaak langs Kontich dus misschien ben ik er al eens een paar meter vandaan geweest
was ze misschien dicht bij manege Pronkenberg?Maryline schreef:gothicpizza6 schreef:ze lijkt op windelien van manege warnaar ik kan alleen deze foto vinden [ Afbeelding ]. windelien is een groot braaf en snel paard
hmmm denk niet dat zij het is heb haar echt al heel lang niet meer gezien. heb je een foto van haar kol? Dan zou ik het misschien nog kunnen herkennen...
Alvast bedankt!