[PG]Wimide

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maryline

[PG]Wimide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 20:56

Hallo

Iemand die het paard Wimide kent?
Ze is bruin met een witte kol op het voorhoofd.
Nu is ze (denk ik) ergens in Lier, behalve als ze al naar ergens anders is verkocht.

Ik mis haar enorm ze was mijn alles, tot dat op de 1 of andere dag de eigenaar besloot om haar te verkopen. En het afscheid was hartbrekend, ik wil er soms liefst niet meer aan terug denken maar toch wil ik weten of alles in orde met haar is...
Dus AUB als u er iets van weet...

Alvast bedankt om te lezen.
Mvg

En ze is een paard, geen pony haar stokmaat weet ik niet meer zo goed...
Ook kon ze een beetje springen maar niet ongelooflijk goed.
Laatst bijgewerkt door C_arola op 24-02-16 21:22, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, dit kan met de edit knop en de titel aangepast naar de regels van OV

Binkie_Floor

Re: Wimide

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 21:07

Kun je misschien een foto plaatsen?

Maryline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-16 19:08

Hier heb je nog 2 foto's
Laatst bijgewerkt door Maryline op 25-02-16 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Maryline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-16 19:09

Binkie_Floor schreef:

oei geprobeerd maar het lukt niet...

Maryline

Re: [PG]Wimide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-16 19:14

Afbeelding
Afbeelding

Maryline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-16 19:15

Binkie_Floor schreef:

Ja heb ik gedaan, ken je haar misschien of is het gewoon een tip? Op de foto's ben ik nog redelijk jong, het is lang geleden ongeveer 4 jaar.

Mvg

Binkie_Floor

Re: [PG]Wimide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 20:55

Nou ik ken wel wat paarden met een kolletjes en het is gewoon een tip! Maar nee sorry deze herken ik niet. Heel veel succes met zoeken en hopelijk vind je haar!

Sofie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 13:38

Hallo,

ik ben degene dat jouw verzorgpaard heeft gekocht van W. destijds. Ik heb haar toen twee jaar op een stalling in Lier gehad. Dan nog een jaartje in Kontich op een privéstalling. Daarna is ze verder verkocht naar, wat ik ervan heb vernomen, een vrouw die elke dag rijdt en vaak lange wandeling met haar doet. Ze staat verder dagelijks op de weide en dat is toch wat ze echt nodig had gezien haar luchtzuigen. Ze is bij mij gekomen in, euhm, triestige toestand als ik dat kan zeggen, supermager en eig geen fut. Ze is er helemaal bovenop gekomen en werd een bom om op te rijden. Ik vind het ongelooflijk om die foto's hieronder te zien, was na een jaar echt niet mogelijk om er kinderen op te zetten. Leuk wel om te zien. Ik heb haar altijd een ontzettende lieverd gevonden, heb er héél goed voor gezorgd, al zeg ik het zelf, maar het ging mij petje te boven. Ik had ook niet de tijd om elke dag te rijden. Dus zover kan ik je helpen met je zoektocht, ik kan helaas niet zeggen waar ze nu heen is en heb geen contactgegevens.

groetjes
Sofie

gothicpizza6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 03:06

ze lijkt op windelien van manege warnaar ik kan alleen deze foto vinden Afbeelding. windelien is een groot braaf en snel paard

Maryline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-16 18:33

gothicpizza6 schreef:
ze lijkt op windelien van manege warnaar ik kan alleen deze foto vinden [ Afbeelding ]. windelien is een groot braaf en snel paard

hmmm denk niet dat zij het is heb haar echt al heel lang niet meer gezien. heb je een foto van haar kol? Dan zou ik het misschien nog kunnen herkennen...
Alvast bedankt!

Maryline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-16 18:47

Sofie88 schreef:
Hallo,

ik ben degene dat jouw verzorgpaard heeft gekocht van W. destijds. Ik heb haar toen twee jaar op een stalling in Lier gehad. Dan nog een jaartje in Kontich op een privéstalling. Daarna is ze verder verkocht naar, wat ik ervan heb vernomen, een vrouw die elke dag rijdt en vaak lange wandeling met haar doet. Ze staat verder dagelijks op de weide en dat is toch wat ze echt nodig had gezien haar luchtzuigen. Ze is bij mij gekomen in, euhm, triestige toestand als ik dat kan zeggen, supermager en eig geen fut. Ze is er helemaal bovenop gekomen en werd een bom om op te rijden. Ik vind het ongelooflijk om die foto's hieronder te zien, was na een jaar echt niet mogelijk om er kinderen op te zetten. Leuk wel om te zien. Ik heb haar altijd een ontzettende lieverd gevonden, heb er héél goed voor gezorgd, al zeg ik het zelf, maar het ging mij petje te boven. Ik had ook niet de tijd om elke dag te rijden. Dus zover kan ik je helpen met je zoektocht, ik kan helaas niet zeggen waar ze nu heen is en heb geen contactgegevens.

groetjes
Sofie

Hallo
Eerst en vooral bedankt voor je reactie!
En ik wou nog vragen hoe bedoelt u triestige toestand? :( Ik kan het mij niet meer herinneren ik was nog zo jong... Het was zo een aangenaam paard! Altijd komen knuffelen enzo <3 Ik had het gevoel dat ze altijd erg actief was, vooral in galop misschien omdat ik mijn benen er niet goed afhaalde? Ik weet het allemaal niet meer zo goed. Ben blij dat ze goed is terechtgekomen bij u en die vrouw! Zalig dat ze veel in de wei kan en wandelingen doet! Ik kom vaak langs Kontich dus misschien ben ik er al eens een paar meter vandaan geweest :( was ze misschien dicht bij manege Pronkenberg?
Heel erg bedankt voor de reactie en voor Wimide
Groetjes

gothicpizza6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 00:40

Maryline schreef:
gothicpizza6 schreef:
ze lijkt op windelien van manege warnaar ik kan alleen deze foto vinden [ Afbeelding ]. windelien is een groot braaf en snel paard

hmmm denk niet dat zij het is heb haar echt al heel lang niet meer gezien. heb je een foto van haar kol? Dan zou ik het misschien nog kunnen herkennen...
Alvast bedankt!

als ik het niet vergeet zal ik vrijdag even een foto maken

gothicpizza6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 21:41

als ik het niet vergeet zal ik vrijdag even een foto maken[/quote]

ik ben de foto vergeten maar dat komt wel goed

Maryline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-16 17:20

gothicpizza6 schreef:
als ik het niet vergeet zal ik vrijdag even een foto maken

ik ben de foto vergeten maar dat komt wel goed[/quote]

Bedankt!

gothicpizza6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-16 12:47

hier zijn nog de foto's Afbeelding Afbeelding

Maryline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-16 18:58

gothicpizza6 schreef:
hier zijn nog de foto's [ Afbeelding ] [ Afbeelding ]

Bedankt! maar het kolletje waarvan ik me herinner komt niet echt overeen...
Bedankt voor de moeite !!!