[PG] Sunlight, 19 jarige e-pony vos merrie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Clairtje_Sun

[PG] Sunlight, 19 jarige e-pony vos merrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 14:49

Hallo bokkers,

4,5 jaar geleden kwamen wij voor de moeilijke beslissing te staan om een nieuw plekje te zoeken voor onze E-pony Sunlight. Na een lang medisch traject wilden wij haar haar oude dag gunnen. Wij hadden helaas op dat moment niet de middelen om haar het plekje te geven dat ze verdiende en gingen op zoek naar iemand die haar deze plek wel kon geven. Gelukkig vonden wij al snel een in onze ogen geschikt plekje. De eerste tijd ging dit goed en we gingen regelmatig langs. Dit werd naarmate ze langer weg was minder. Wij zouden het zelf ook vervelend vinden als de oude eigenaar van je paard zich er nog te veel mee zou bemoeien. Niet veel later verschenen er berichten op Bokt waarin werd gesteld dat wij haar naar de slacht zouden willen brengen en dat zij haar als het ware gered had. Dit is absoluut niet waar en heeft mij heel veel verdriet gedaan. Nadat de pony opnieuw een heel medisch traject door gegaan is, heeft ook deze eigenaresse een nieuwe plek voor de pony moeten zoeken. Geen probleem, wij gaan er van uit dat zij geheel in het belang van de pony gehandeld heeft. Wij zijn hier echter op geen enkele manier van op de hoogte gesteld en dat vinden wij wel een probleem. Dit omdat er afspraken gemaakt zijn dat wij als eerste op de hoogte werden gesteld als de eigenaresse bijvoorbeeld niet meer in staat was voor de pony te zorgen. Wij hebben meerdere malen contact gehad met deze eigenaresse en zij weigert ons te vertellen waar de pony naar toe gegaan is. Ik vind het heel vervelend dit nu langs deze weg te moeten doen, want ik wil niemand in kwaad daglicht stellen, maar ik wil jullie toch vragen of jullie misschien weten waar deze pony op dit moment is?

Gegevens over de pony:
• Sunlight
• 01-05-1997
• Merrie
• Vos, klein kolletje (in de zomer nauwelijks zichtbaar, in de winter ong. 3cm) verder geen aftekeningen
• 1.54m

Eind juli 2011 is deze pony bij ons weggegaan. Ze is vermoedelijk in het voorjaar/de zomer van 2015 naar haar huidige plaatsje gegaan (een zorgboederij)

Afbeelding

Afbeelding

Alvast bedankt
Liefs Anne-Claire

Clairtje_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-16 16:01

Niemand?