Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_KiMbErLeY_ schreef:Tja... geld erbij doen gaat toch wel gebeuren denk ik... verder ben ik natuurlijk ook vrij om mijn hobby te beoefenen waar ik dan uiteindelijk voor betaald word... daarom vind ik het ook zo lastig.
Ik zou dan 10% op het hele bedrag willen...
Bedankt voor je mening trouwens!
_KiMbErLeY_ schreef:Tja... geld erbij doen gaat toch wel gebeuren denk ik... verder ben ik natuurlijk ook vrij om mijn hobby te beoefenen waar ik dan uiteindelijk voor betaald word... daarom vind ik het ook zo lastig.
Ik zou dan 10% op het hele bedrag willen...
Bedankt voor je mening trouwens!
xyzutu2 schreef:Over de verkoop zou ik ook niet al te licht denken: als je een pony te koop zet kun je toch al snel 5 proefrijders verwachten voor hij verkocht wordt, en daar komen nog eens alle mensen bij die je alleen maar bellen of allemaal informatie per mail vragen. Bij 1 pony is dat al flink wat werk, maar doe je dat 5x dan is dat heel wat mail-, bel- en regelverkeer waarbij je alleen maar bezig bent met mensen mennen. Allemaal tijd en energie die je in de pony's stopt zonder dat je de pony's zelf ziet en wat dus ook helemaal niets met je paardenhobby te maken heeft, echt niet leuk.
Ik vind het heel slim van die eigenaar dat hij jou ook dat deel van het werk laat doen, laat hem maar het geld ontvangen.