Hoi, Volgend jaar hoop ik wedstrijden te starten met mijn paard maar heb je nu per se een dressuurzadel nodig of mag het ook een veelzijdigheidszadel zijn? Ik heb een Kieffer Amsterdam Exclusive
Hoi, Volgend jaar hoop ik wedstrijden te starten met mijn paard maar heb je nu per se een dressuurzadel nodig of mag het ook een veelzijdigheidszadel zijn? Ik heb een Kieffer Amsterdam Exclusive
ik dressuur met een springzadel.... ik zie het verschil nou niet echt in punten.
Met mijn vorige paard heb ik in het M1 nog met veelzijdigheids zadel gereden. En ik zag een paar weken geleden nog iemand in het Z1 met een veelzijdig rijden. Gewoon doen waar je jezelf het fijnst bij voelt.
Welk en wat voor zadel maakt niet uit. Het allerbelangrijkste is dat het jouw en je paard past.
Rex_Rolfo
Geplaatst: 22-02-16 17:31
_Sapphire schreef:
r heb je nu per se een dressuurzadel nodig of mag het ook een veelzijdigheidszadel zijn?
Tuurlijk mag dat. Alleen western zadel of bareback pad ben ik nog niet tegengekomen in de dressuurring. Misschien bij een onderlinge een keer doen, schapenvachtje op de knol, pakkentouwtje als hoofdstel, lijkt me wel lachen