Heeft iemand ervaring met de buband voor over je sportbh?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

L_Ruiterhuis

Heeft iemand ervaring met de buband voor over je sportbh?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 19:27

Hallo,

Aangezien met eender welke sportbh mijn borsten helaas nog steeds bewegen (smalle omtrek en erg grote maat cup) ben ik gaan zoeken naar andere oplossingen.
En ik kwam dit tegen maar ik kan op internet geen reviews ed vinden.
Heeft iemand hem misschien eens gepast of in gebruik?
Een filmpje ervan: https://youtu.be/SL5PRJIuprk
Website: http://buband.ca/

Afbeelding

Afbeelding

Gianti

Re: Heeft iemand ervaring met de buband voor over je sportbh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:30

Vrouwen die borstvergroting hebben gehad die krijgen soms ook zo'n band... ook wel martel band genoemd... deze ziet er nirt veel comfortabeler uit

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:42

Ik vind de vrouwen op de promo foto's verdacht kleine borsten hebben, dat stemt me meestal niet hoopvol om het te proberen... ;)

Ik ben overgestapt op sportbh's met beugel, vind ik persoonlijk een stuk fijner. Niet bewegen zal nooit lukken, maar het is een stuk steviger dan wat ik tot nu toe geprobeerd heb.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 19:48

Dat hoor ik inderdaad veel over beugelsportbh's maar ik heb vrijwel geen ruimte tussen mijn borsten. Gewone passende bh's vind ik al haast niet omdat de beugels nooit passen (geen ruimte voor tussen mijn borsten) en dit had ik natuurlijk ook met sportbeugelbh's. Ik was bang dat ik er drukkingen van zou krijgen daarnaast stond de beugel van mijn lichaam af.

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 19:57

Ik los het op door mijn gewone BH aan te houden en daar overheen een hele strakke simpele sport BH zonder beugel. Ben nog geen sport BH tegengekomen die net zo stevig en comfortabel zit als die combi. De band die jij laat zien lijkt me niet comfortabel, duwt alles alleen maar omlaag..

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:00

Als ik de trap op loop doe ik met mijn handen hetzelfde, dus het zou het schudden wel moeten beperken denk ik.

Ik draag momenteel een shock absorber met een strakke sporttop er overheen. Dit gaat redelijk, ze bewegen nog wel. Maar niet meer pijnlijk gelukkig.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:08

ED -> RUI

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 20:22

Vanillia schreef:
Ik los het op door mijn gewone BH aan te houden en daar overheen een hele strakke simpele sport BH zonder beugel. Ben nog geen sport BH tegengekomen die net zo stevig en comfortabel zit als die combi. De band die jij laat zien lijkt me niet comfortabel, duwt alles alleen maar omlaag..

Werkt dat ook met grote borsten?
Ik heb een 70 G/H

Ik heb al extra hoogsluitende sportbh's, maar ze komen nog steeds niet hoog genoeg om ook daar het gewiebel tegen te houden (maat is goed) om ook het bovenste gedeelte te bedekken. Dat zal wel aan mij liggen gezien ze niet standaard gevormd en geplaatst zijn. :+

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 20:24

LizMD schreef:
Als ik de trap op loop doe ik met mijn handen hetzelfde, dus het zou het schudden wel moeten beperken denk ik.

Ik draag momenteel een shock absorber met een strakke sporttop er overheen. Dit gaat redelijk, ze bewegen nog wel. Maar niet meer pijnlijk gelukkig.

Haha dit doe ik vaak ook met springen ed.
Ze maar gewoon vasthouden van boven. :')

Is de sporttop hogersluitend dan de shock absorber? En hoe krijg je die eigenlijk aan gezien ze geen sluitingen hebben?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:48

Ja die sluit iets hoger. Heb inderdaad met de shock absorber dat de bovenkant nog steeds wiebelt, de sporttop maakt het wiebelende gedeelte nog iets kleiner. En tsja, aantrekken :') Over m'n hoofd en dan omlaag wurmen tot ie op z'n plek zit.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-16 20:51

En dat past over je borsten zonder dat de omtrek te wijd is? Welke sporttop heb jij?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 20:57

Ik heb er nu 1 van Nike en 1 van de primark. En ja, hij zit netjes aan.

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 21:02

Ik geloof er niet in :D ik hou het bij mijn vertrouwde Freya en Anita, die doen het prima.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 14:28

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 14:40

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 15:08

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-16 17:15

Aan hun advies had ik helaas niks, was nietszeggend.
En hun service en voorwaarden zijn absurd. Helaas daar pas na mijn bestelling achter gekomen waardoor ik nu met 4 bh's zit die niet geschikt zijn/passen en niet geretourneerd kunnen worden alleen omgeruild voor iets anders terwijl ik verder niks nodig heb bij hun.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 17:17

Whizz schreef:
Ik kan me daar gedeeltelijk bij aansluiten, het advies is goed, de ervaringen zijn minder. Google maar.

Ik bestel hier vaker en alleen maar positief. Ruilen kan altijd en geld terug voor niet sale artikelen. Volgens mij is dit bij meer bedrijven zo. Maar daar gaat het topic hier niet over.

Ik zweer zelf bij de sportbh's van het merk Anita en dan het model extreme.
Laatst bijgewerkt door Esther_ op 20-02-16 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 17:19

Ik heb sportbeha's van shock absorber en champion. Daar doe ik een topje/sportbeha's overheen van bijv de hema

http://www.hema.nl/winkel/dames-en-here ... -(21711499)?fh_sort=pnl_stockavailability%2C-pnl_mcw_rank%2Cpnl_newness%2C-pnl_fh_ga_productviews_last_7_days&fh_modification=fd0a1c29-17b2-4ff5-bda6-e2a5e43b3435%2C652911e5-db5e-4420-be2d-3f43f117fdf7%2C

Dan kun je met grote cup gewoon hardlopen en paardrijden
(Link even knippen en plakken, doet het niet)

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-16 17:23

Marie111 schreef:
Welke sportbh's heb je al geprobeerd?

Zelf ben ik erg tevreden over de Shockabsorber.

Ken je deze site al?

http://www.kiesdejuistesportbh.nl

De site ken ik maar zal er nooit opnieuw kopen, Google maar eens. Ben me kapot geschrokken over wat ik overal las. En helaas zelf dezelfde ervaringen.

Ik heb een shockabsorber met een extra sluiting bij je schouderbladen maar daar krijg ik ontzettende pijn van aan mijn schouders. Maar verhielp wel als enigste het gewiebel. :+
Nu heb ik er een om te proberen met normale sluitingen. Maar die sluit niet hoog genoeg en wiebelt naast de bovenkant ook heel mijn borst mee.

Tot nu toe is de panache het beste wat ik heb gevonden, maar ook daarbij wiebelt de bovenkant omdat hij nog hoger zou moeten sluiten. Bij Freya hetzelfde en Anita heb ik al jaren maar die geeft te weinig ondersteuning en sluit ook niet hoog genoeg.

Nu kwam ik net een model tegen van purelime wat er goed uit zag en hoog gesloten leek. Ken het merk niet maar miss maar eens bestellen en kijken of het beter zit.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-16 17:26

Esther_ schreef:
Whizz schreef:
Ik kan me daar gedeeltelijk bij aansluiten, het advies is goed, de ervaringen zijn minder. Google maar.

Ik bestel hier vaker en alleen maar positief. Ruilen kan altijd en geld terug voor niet sale artikelen. Volgens mij is dit bij meer bedrijven zo. Maar daar gaat het topic hier niet over.

Geld terug kan alleen als je je hele bestelling terugstuurt. Alle bh's waren te klein dus heb geruild voor grotere maten zodat ik dan kon kijken welke ik wilde houden. Maar dan vervalt het geld terug en kun je alleen nog maar omruilen.
Het waren trouwens geen sale artikelen.

Als jij wel geld terug kreeg kun je me dan zeggen hoe? Want ik weet nu niet hoe het op te lossen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 17:27

Esther_ schreef:
Whizz schreef:

Wettelijk hoor je gewoon je geld terug te krijgen; afgeprijsd of niet.

Of je nu 1 artikel wil terug sturen of alles.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-16 17:30

[***] schreef:
Ik heb sportbeha's van shock absorber en champion. Daar doe ik een topje/sportbeha's overheen van bijv de hema

http://www.hema.nl/winkel/dames-en-here ... -(21711499)?fh_sort=pnl_stockavailability%2C-pnl_mcw_rank%2Cpnl_newness%2C-pnl_fh_ga_productviews_last_7_days&fh_modification=fd0a1c29-17b2-4ff5-bda6-e2a5e43b3435%2C652911e5-db5e-4420-be2d-3f43f117fdf7%2C

Dan kun je met grote cup gewoon hardlopen en paardrijden
(Link even knippen en plakken, doet het niet)

Ik denk dat ik geen topjes pas gezien ik in het merk Freya bv 65H heb. En topjes dus in xxl zou moeten kopen maar dan is de omtrek me veel en veels te groot. En pak ik een omtrek die past dan krijg ik het en niet over m'n borsten en m'n borsten zijn nog niet voor de helft bedekt. :+
Ik kan tot nu toe geen bh vinden die hoog genoeg sluit. Nu z'n m'n maten natuurlijk ook behoorlijk afwijkend vergeleken met de meeste vrouwen.

Qerty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-16 17:31

Hier lukt het meestal met een sportbh alleen (85c). Maar rondom mijn ongesteldheid doe ik er een beugelloze sporttop van de hema overheen.

http://www.hema.nl/winkel?fh_location=% ... egories%3C{nlhema_nl3251}%2Fcategories%3C{nlhema_nl3251_nl8555}%2Fcategories%3C{nlhema_nl3251_nl8555_nl8562}%2Fcategories%3C{nlhema_nl3251_nl8555_nl8562_nl8788}&fh_sort=pnl_stockavailability%2C-pnl_mcw_rank%2Cpnl_newness%2C-pnl_fh_ga_productviews_last_7_days&fh_modification=c4c479bd-18ec-4bd3-b0cc-a383fa4e806f%2Cfd0a1c29-17b2-4ff5-bda6-e2a5e43b3435%2C652911e5-db5e-4420-be2d-3f43f117fdf7%2C&fh_secondid=pnl_21770200

Dan hangt alles stil :)

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-16 17:32

Brainless schreef:
Whizz schreef:

Wettelijk hoor je gewoon je geld terug te krijgen; afgeprijsd of niet.

Of je nu 1 artikel wil terug sturen of alles.[/quote]

Ook na 1x ruilen? Dat leek me ook dat dat wettelijk verplicht was om geld terug te geven, ook na ruilen. Doe ik met m'n eigen klanten ook.
Maar dit bedrijf heeft wel heel aparte voorwaarden die me ook helemaal niet lijken mogen. Maar kan niks vinden op internet of het toegestaan is wat ze doen.