Wanneer beste tijd scheermachine kopen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maybritt90

Wanneer beste tijd scheermachine kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 11:27

Beste paarden liefhebbers,

De titel zegt het al, wanneer kan je het beste een scheermachine kopen ?
Uiteraard wanneer je 'm nodig hebt, maar ik bedoel wanneer ze dus het goedkoopste worden aangeboden worden.

Alvast bedankt !

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:31

Maybritt90 schreef:
Beste paarden liefhebbers,

De titel zegt het al, wanneer kan je het beste een scheermachine kopen ?
Uiteraard wanneer je 'm nodig hebt, maar ik bedoel wanneer ze dus het goedkoopste worden aangeboden worden.

Alvast bedankt !

ik vermoed als het seizoen afgelopen is, is toch ook zo met winterkleding enz

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 11:35

De grootste kans op een koopje heb je op het moment dat ze niet gebruikt worden, en dat is dus als de zomer van start is gegaan. Oudere paarden worden vaak "de zomer in" geschoren, dus als het warm wordt. Sportpaarden juist in de winter. Dat maakt dat er best een lange periode is dat paarden geschoren worden. Juli/augustus is er de minste vraag, wat meestal het goedkoopste aanbod maakt.

Ik denk dat je beter eerst kunt bepalen welke machine je precies wilt (er zit veel verschil tussen), en wachten op een goede kortingsactie van die winkel. Zo heeft agradi meestal 20% korting, maar soms ook 30% en ze hebben vaak goede opruimingsacties. Daar lijkt (voor mij) niet echt een touw aan vast te knopen wanneer wat in de opruiming gaat.

En hoe belangrijk is het om een eigen machine te hebben? Je moet echt wel vaak huren voordat je de kosten van een goede machine voorbij gaat (en die gaan ook niet onbeperkt mee).

Maybritt90

Re: Wanneer beste tijd scheermachine kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-16 15:14

Oke dankjewel.

Zelf zat ik aan een heiniger progress te denken. Vriendin van mij heeft die en daar is ze deze winter mee geschoren. Was wel een mooi ding! Weinig db en scheerde soepel.

Die is nu 300€ en normaal vraagt iemand die je paard komt scheren zo'n 50€, dus dacht wanneer ik 'm in de aanbieding kan kopen heb je 'm er sneller uit. Aan een scheermachine huren heb ik eigenlijk niet gedacht.

pien_2010

Re: Wanneer beste tijd scheermachine kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 23:16

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-16 23:29

Maar wanneer het scheer seizoen aanbreekt, dan is er bijv speciale korting op scheer apparaten, die je rest vh jaar niet hebt. Vorig jaar kreeg je bij agradi er geloof ik ook nog een tondeuse bij twv €60. Bij kleding werkt het anders dan gebruikersvoorwerpen denk ik