Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Eeventueel kan ik een foto proberen te plaatsen maar ik weet niet goed hoe dit moet... (ik weet overigens niet of alle laarzen dit hebben maar die Epplejeck sowieso, zou het gewoon even checken) E4D schreef:Ik heb zelf laarzen van Epplejeck en had hier ook wel eens last van, totdat een lesgenootje me er op wees dat (sommige) laarzen hier een handigheidje voor hebben:
als je het elastiek van de drukknop goed uitrekt voordat je deze vast maakt en goed kijkt, dan zie je dat er achter het elastiek een soort "extra bandje/smaller elastiekje zit". Je kan de zipper van je rits hier door heen halen en daarna de drukknop vast zetten. Hierdoor zal je rits niet meer af kunnen zakken!
Hoop dat ik het een beetje logisch uitgelegd heb, gaat een beetje lastigEeventueel kan ik een foto proberen te plaatsen maar ik weet niet goed hoe dit moet... (ik weet overigens niet of alle laarzen dit hebben maar die Epplejeck sowieso, zou het gewoon even checken)
E4D schreef:Ik heb zelf laarzen van Epplejeck en had hier ook wel eens last van, totdat een lesgenootje me er op wees dat (sommige) laarzen hier een handigheidje voor hebben:
als je het elastiek van de drukknop goed uitrekt voordat je deze vast maakt en goed kijkt, dan zie je dat er achter het elastiek een soort "extra bandje/smaller elastiekje zit". Je kan de zipper van je rits hier door heen halen en daarna de drukknop vast zetten. Hierdoor zal je rits niet meer af kunnen zakken!
. Laarzen zitten gewoon prima, hahaa
wel een kort elastiekje