Vind je buitenrit - Weet jij een leuke buitenrit?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Patty_VJB

Vind je buitenrit - Weet jij een leuke buitenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 10:34

Hey allemaal,

Sinds enkele maanden heb ik het platform Vind je Buitenrit http://vindjebuitenrit.nl/ opgericht.
Hier kan je eenvoudige buitenritten vinden en boeken. Zelf heb ik alle buitenritten gereden en schrijf ik een blog over zodat je weet wat je kunt verwachten van de buitenrit.

Ik ben natuurlijk ook nog altijd opzoek naar leuke en unieke buitenritten. Weet jij een leuke buitenrit die niet mag ontbreken. Kan dan eens op deze pagina http://vindjebuitenrit.nl/aanmelden-buitenrit-maneges/ helemaal onderaan kan je de manege of stal doorgeven. Je maakt dan zelf ook kans op een gratis buitenrit bij een van onze aanbieders.

Heb je daar geen behoefte aan dan mag je het natuurlijk ook hier onderin de reacties zetten.

Leuk ik ben heel benieuwd naar alle mooie buitenritten! *\o/*

Groetjes Patty

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 10:43

Leuk initiatief en een hele mooie website :j
Merk dat de focus ligt op georganiseerde buiten ritten, niet 'losse' buiten ritten met je eigen paard.

Kirania

Re: Vind je buitenrit - Weet jij een leuke buitenrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 10:56

Inderdaad, dat miste ik ook een beetje. :j Jammer dat zo'n sites er niet voor België zijn! RuiterenenMennen doet het ook wel best goed, maar eigen routes kunnen delen vind nog duizend keer leuker. Vaak zijn solo routes ook heel erg leuk, en ik zie nu echt enkel routes in groep.

Patty_VJB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 11:06

pluche_pluus schreef:
Leuk initiatief en een hele mooie website :j
Merk dat de focus ligt op georganiseerde buiten ritten, niet 'losse' buiten ritten met je eigen paard.

Daar wordt wel aangewerkt :-) Het is even uitvogelen hoe we dat het beste op de website kunnen aanbieden.
Bij sommige aanbieders kan je wel met eigen paard mee maar dan blijft het wel georganiseerd..

Patty_VJB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 11:09

Skyefate schreef:
Inderdaad, dat miste ik ook een beetje. :j Jammer dat zo'n sites er niet voor België zijn! RuiterenenMennen doet het ook wel best goed, maar eigen routes kunnen delen vind nog duizend keer leuker. Vaak zijn solo routes ook heel erg leuk, en ik zie nu echt enkel routes in groep.

Ja de buitenritten op Vind je Buitenrit zijn georganiseerd. Veel rijden wel in kleine groepen.
Bij sommige aanbieders kan je ook met eigen paard mee.

Er wordt gewerkt aan de routes maar het is even uitvogelen hoe we dat op de website kwijt kunnen.

Over België gesproken als je daar een leuk adres hebt voor georganiseerde buitenritten. Hoor ik ze graag!

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 11:19

Super! Georganiseerde ritten in België zijn schaars en impulsief, want zo gebeurt dat hier vaak. :Y) Het "yolo" gevoel overheerst! Daarmee meestal wat meer ongelukken en dergelijke want voor iets minder dan een gevorderde wordt bar weinig georganiseerd. Dat moet ik zeggen, is wel jammer.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 11:46

Leuke site ik weet er nog wel een paar.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 11:47

Ik weet alleen niet alle gegevens meer en je moet perse alles invullen als je een manege wilt aanmelden.
Kan dat niet anders?

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 11:51

Nu meerdere keren geprobeerd dus doe het even zo krijg nu page not found na het aanmelden.

The Mill ranch in Ede daar kan je leuke buitenritten maken western styl.
Mijn emailadres om een rit te winnen kan ik die jou via de pb sturen?

Schoorl poelenburgh strandrit
Noordwijkerhout Manege smit strandrit

Op deze maneges ben ik geweest afgelopen jaren.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 12:16

Wat een leuk idee en een mooie site!

Wat voor manege's zoek je precies? Zijn er bepaalde eisen? Is er ook toestemming nodig van de manege voor het aanmelden?
Of mag alles wat buitenritten aanbied, aangemeld worden en dan kijk je zelf of het bruikbaar is?

Patty_VJB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 13:30

linnie050 schreef:
Nu meerdere keren geprobeerd dus doe het even zo krijg nu page not found na het aanmelden.

The Mill ranch in Ede daar kan je leuke buitenritten maken western styl.
Mijn emailadres om een rit te winnen kan ik die jou via de pb sturen?

Schoorl poelenburgh strandrit
Noordwijkerhout Manege smit strandrit

Op deze maneges ben ik geweest afgelopen jaren.

Ja PB je mailadres maar dan vul ik het via de website voor je in. Je krijgt dan nog een e-mail (3x) in dit geval.
Zo kan je toch mee doen ;-)
Ga gelijk kijken waarom je een foutmelding krijgt. Dat hoort natuurlijk niet...
Leuk! Ik ben benieuwd naar de buitenritten!

Patty_VJB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 13:35

xRaisin schreef:
Wat een leuk idee en een mooie site!

Wat voor manege's zoek je precies? Zijn er bepaalde eisen? Is er ook toestemming nodig van de manege voor het aanmelden?
Of mag alles wat buitenritten aanbied, aangemeld worden en dan kijk je zelf of het bruikbaar is?

Dank je wel voor het compliment.

Als je een manege of buitenrit doorgeeft dan neem ik contact met ze op. Om zo door te nemen of ze op de website willen. Als dat wel willen kom ik ben hen een buitenrit rijden en schrijf ik er een blog over. Dan kunnen de buitenritten via de website aangeboden worden. Je geeft de manege dus op als tip en meld deze niet gelijk helemaal aan.

Alles wat buitenritten aanbied mag erop. Ik heb bijvoorbeeld ook hele leuke stallen die op kleinschalige manier buitenritten aanbieden. De eisen zijn is het veilig voor paard en ruiter, is de begeleiding bekwaam en worden de paarden goed behandeld.

Ik ben benieuwd!

Patty_VJB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 13:36

Skyefate schreef:
Super! Georganiseerde ritten in België zijn schaars en impulsief, want zo gebeurt dat hier vaak. :Y) Het "yolo" gevoel overheerst! Daarmee meestal wat meer ongelukken en dergelijke want voor iets minder dan een gevorderde wordt bar weinig georganiseerd. Dat moet ik zeggen, is wel jammer.

Hmm jammer :( maar wat niet is kan nog komen. Misschien brengen we ze met Vind je Buitenrit wel op een idee ;-)

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 15:22

Wauw mooie site zeg! Leuk . Snel even een kijkje nemen

Patty_VJB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 15:37

Nathalie18x schreef:
Wauw mooie site zeg! Leuk . Snel even een kijkje nemen

Dank je wel! :)