Hallo allemaal Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn global rijlaarzen zijn echt aan het eind helaas.
Ik ben opzoek naar soortgelijke types maar kom er niet uit. Mountain horse heeft ze maar deze zijn uitlopend en nergens in mijn maat te verkrijgen heb goed gezocht. Enkel in het buitenland wellicht maar dat durf ik niet aan.
Verder zie ik dat epplejeck soortgelijke laarzen hebben die er hetzelfde uitzien als de mijne (op hun website) enkel is deze gevoerd met imitatiebond en ben ik bang dat ze te hoog worden als ik de maattabellen zie. Ook zijn het dus thermo laarzen, heb ook soortgelijke aangehad van ariat maar ook thermo laarzen dat zoek ik eigenlijk niet.
Weet iemand soortgelijke laarzen in Nederland?? Deze zijn de enige die ik vatzoenlijk aan kan hebben. Ik heb korte beentjes, kleine voetmaat, en brede kuit.. En verder kan ik niet met een hoge boog aangezien ik mijn knieschijf gebroken heb gehad. Dit drukt teveel.
Moet het per see leer zijn? Je hebt van horka de arlene adult xl. Heel veel verschillende kuitmaten, zelfs met mijn kuitmaat passende laarzen gevonden. Het is alleen geen leer maar synthetisch. Scheelt wel enorm in de prijs, ik heb er 75 euro voor betaald.
Ik heb ze nog niet gedragen met rijden, heb ze ook nog maar net. Ik heb er niet zo'n probleem mee. In de zomer vind ik alles al gauw te warm en dan draag ik chaps.
Dank voor jullie reacties tot dusver! Ik hoor graag nog meerdere. Ik zie equestran laarzen die bevallen mij ook wel. Ik ga ook even een meetlint kopen zodat ik even mijn benen kan opmeten