Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)dieseltje09 schreef:Vaste kosten KNHS zijn 20 lidmaatschap van de KNHS en 108 voor startpas 1 paard voor een jaar, onbeperkt starten.
Ik ben dit jaar kwijt:
108 jaarlidmaatschap vereniging(ja ik weet het dit is exact zelfde bedrag als de startpas, geeft dus ook hoop verwarring regelmatig op de club)
108 startpas
20 KNHS
daarbij woon ik in de prachtige randstand wat ook geen goed doet voor de prijs
Wij zijn zelfs voor begrippen "goedkoop" prijzen per jaar voor gebruik terrein(binnen en buitenbaan) en les liggen normaal rond de 200-250€ per jaar in vergelijking met andere verenigingen Zeepsop schreef:horsies5 schreef:Mag je voor dat geld dan alleen onbeperkt dress starten.. of mag je ook dressuur, springen, endurance etc door elkaar starten?
Met 1 startpas mag je verschillende disciplines starten volgens mij. Alleen voor mennen moet je een aparte pas aanschaffen.
horsies5 schreef:Mag je voor dat geld dan alleen onbeperkt dress starten.. of mag je ook dressuur, springen, endurance etc door elkaar starten?
brittien schreef:ingvdh schreef:@ Brittien; Je hebt een startkaart per combinatie nodig van ruiter/amazone en paard. Er bestaat geen startkaart voor alleen het paard.
Oh oke bedankt! En wat zijn de kosten daarvan? Was dat die 108 euro?