ActionCam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jelloy

ActionCam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-16 12:49

sorry als het hier fout staat

Hallo,

Ik ga binnenkort een bosrit maken met mijn stalgenootje en ik zou graag mijn actioncam mee willen nemen maar ik heb een probleem: ik weet niet hoe ik mijn actioncam om kan doen, ik heb namelijk geen 'tuigje' om het op mijn cap of om mijn borst te doen. Ik kan het ook niet bestellen aangezien het een namaak is.
Graag van jullie tips hoe ik hem toch om kan doen. Ik lijm hem liever niet op mijn cap of iets anders aangezien ik hem samen met dat stalgenootje heb gekocht en zijn hem ook wil gebruiken. En nee, we kunnen ook niet samen een cap kopen waar we hem op lijmen wamt mijn kop is veel dikker dan haar hoofd. :')

Groetjess!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: ActionCam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 13:49

HAR -> RUI

_Ezra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 14:05

Misschien kun je hem op je cap vastmaken met ducttape. Moet je wel opletten dat de tape geen sporen achterlaat op je cap.

_Susan94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 13:47

Misschien kun je met een riem of touw zelf een soort tuigje maken ervoor..?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 13:51

Je hebt ook van die speciale plakkers als het goed is! Dan kan je m op je cap plakken, de plakker blijft zitten maar de cam kan je er gewoon afhalen (en weer opplakken als dat nodig is).

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-16 10:41

_Susan94 schreef:
Misschien kun je met een riem of touw zelf een soort tuigje maken ervoor..?

Geprobeerd om er een te maken maar dat ding dat blijft op een of andere manier toch wiebelen.... :?

_Ezra schreef:
Misschien kun je hem op je cap vastmaken met ducttape. Moet je wel opletten dat de tape geen sporen achterlaat op je cap.

Ook dit blijft niet plakken.... Helemaal rond getapt zelfs maar plakt niet goed genoeg... :n

iirrssjjee schreef:
Je hebt ook van die speciale plakkers als het goed is! Dan kan je m op je cap plakken, de plakker blijft zitten maar de cam kan je er gewoon afhalen (en weer opplakken als dat nodig is).

Geen optie, zoals ik al vermeld had, zij heeft dat ding waar die camera aan vast zit ook nodig. :list:

En op mijn borst een tuigje maken heb ik ook geprobeerd ben toen even naar mijn paard gegaan en heb dat tijdens het rijden omgedaan. Hij bleef echt top zitten maar je zag niet zo heel erg veel, en aangezien mijn paard met buitenrit bijna altijd op een lange teugel loopt en hij zijn hoofd dan omhoog gaat houden. Dn zie ik helemaal niets meer als hals van m'n paard...

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 15:26

Jelloy schreef:
iirrssjjee schreef:

Geen optie, zoals ik al vermeld had, zij heeft dat ding waar die camera aan vast zit ook nodig. :list:

En op mijn borst een tuigje maken heb ik ook geprobeerd ben toen even naar mijn paard gegaan en heb dat tijdens het rijden omgedaan. Hij bleef echt top zitten maar je zag niet zo heel erg veel, en aangezien mijn paard met buitenrit bijna altijd op een lange teugel loopt en hij zijn hoofd dan omhoog gaat houden. Dn zie ik helemaal niets meer als hals van m'n paard...

Zoals je kan lezen, kun je hem eraf halen en gewoon weer opplakken... En anders begrijp ik niet wat je bedoelt.

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 10:01

Zoals je kan lezen, kun je hem eraf halen en gewoon weer opplakken... En anders begrijp ik niet wat je bedoelt.[/quote]

Zij heeft dat ding waar die camera aan vast zit ook nodig ;)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 10:04

Dat krijg je zonder vastkleven niet vast genoeg. Beeld wordt met tuigje heel wiebelig.

Jelloy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 10:13

troi schreef:
Dat krijg je zonder vastkleven niet vast genoeg. Beeld wordt met tuigje heel wiebelig.

Heb zo'n tuigje proberen te maken maar het bleef gewoon niet goed zitten.
Denk dat ik hem maar gewoon in mijn hand houd. Ik heb er nu zo'n touwtje van de wii aangemaakt dan kan ik hem in ieder ggeval niet kwijtraken :o

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 10:16

hooftlamp van de action , je haald het lampje eraf en tada , je hebt een tuigje voor om je cap .
je kan dan de bandjes hiervan vastmaken aan het ' standaardje waar de camera opstaat , daar zitten vaak zulke openingen voor .
wat voor camera is het als ik vragen mag ?