Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. yarrah schreef:Tijdens het rijden even flink op de rem trappen (waar het kan, natuurlijk). Bij ons heeft het gewerkt.
yarrah schreef:Tijdens het rijden even flink op de rem trappen (waar het kan, natuurlijk). Bij ons heeft het gewerkt.
Tis een nerveus/drammerig gevalletje.
Je kan de trailer met rubbermatten "beschermen" tegen venijnige hoefjes maar veel meer is er niet aan te doen denk ik.
). Ik ga het artikel ook even lezen wat je hebt mee gestuurd.
. Relien schreef:Is het een groot paard? Dan kan hij het opgesloten staan idd vervelend vinden.
Wij hebben het tussenschot uitnonze 2 paardstrailer gehaald ervaring is nu ook dat grote paarden veel rustiger staan
.cheyenne93 schreef:yarrah schreef:Tijdens het rijden even flink op de rem trappen (waar het kan, natuurlijk). Bij ons heeft het gewerkt.
Dat klinkt gemeen, maar dat werkte bij de mijne ook echt.
Keertje net iets harder door de bocht
Zodat ze de aandacht erbij hebben
cheyenne93 schreef:yarrah schreef:Tijdens het rijden even flink op de rem trappen (waar het kan, natuurlijk). Bij ons heeft het gewerkt.
Dat klinkt gemeen, maar dat werkte bij de mijne ook echt.
Keertje net iets harder door de bocht
Zodat ze de aandacht erbij hebben
Christiene schreef:Schot eruit voor en achter een lange stang.. kijken of dat werkt. Gevuld Hooi net al geprobeerd?
Vriendin had ook zon paard die alles sloopte die bad oud matras aan de achterwand gemaakt van vrachtwagen. Bij trailer is dat lastig.

. Goeie tip! Brainless schreef:Bij mijn vorige paard kwamen wij er bij toeval achter dat hij onrustig werd door het raampje (en zeil..).
Had haar vervoerd in een andere trailer (zonder raam) en daar stond ze wel rustig op.
Het raam was het enige verschil, en toen heb ik van mijn trailer het raam afgeplakt en (met het zeil dicht) hadden we en heel ander paard op de trailer.
Alice13 schreef:Ik reis met het zeil open en twee raampjes waarvan de rechter schuin open. Ook een goede tip om uit te proberen. Dank!Heb jij het zijl dicht? Mijn vriendin had het zelfde en nu ze het zijl los laat gaat het goed. (Of het daar door komt weet ik niet zeker, maar proberen waard)
Heeft je paard voer in de trailer?! En evt voedernijd?