Moderators: Firelight, balance, Dyonne, Sica, NadjaNadja, Neonlight, C_arola, Essie73, Coby

Zeepsop schreef:Is het niet al vrij duidelijk dat als je met een paardentrailer rondrijdt dat er paarden/pony's inzitten? Of heb ik dat nou
Lienie_F schreef:Zeepsop schreef:Is het niet al vrij duidelijk dat als je met een paardentrailer rondrijdt dat er paarden/pony's inzitten? Of heb ik dat nou
dit inderdaad

saddledancer schreef:Ik snap sowieso nooit zo goed waarom van die bordjes op een trailer, alsof t andere mensen boeit wat voor knollen ik erin heb staan
Maar volgens mij kan je gewoon bij divoza of zo zulke bordjes laten maken?
Rivjenn schreef:saddledancer schreef:Ik snap sowieso nooit zo goed waarom van die bordjes op een trailer, alsof t andere mensen boeit wat voor knollen ik erin heb staan
Maar volgens mij kan je gewoon bij divoza of zo zulke bordjes laten maken?
Als ik met mijn Shetlander weg ben merk je toch onbegrip voor langzaam door de bochten en over verkeersdrempels etc etc. Simpelweg omdat ze denken dat de trailer leeg is. Ze zien er toch niks instaan? Dat lijkt idd ook zo maar er kan dus wel degelijk wat instaan. Met een bordje ponyvervoer snappen de mensen misschien sneller dat er kleintjes in kunnen staan die ze niet kunnen zien
powerhorse2 schreef:omdat de smurfen van 95cm niet van achteren te zien zijn voor een automobilist
en die snappen dan weer niet dat je zo langzaam rijdt
die denken lege trailer waarom rijd je niet door
t is te proberen waard om iets meer goodwill te krijgen dan van die vrachtwagens of auto's
die bijna in je laadklep zitten
bij een grotere pony zien ze een hoofd en hebben ze vaak ietsje meer begrip
Zeepsop schreef:Is het niet al vrij duidelijk dat als je met een paardentrailer rondrijdt dat er paarden/pony's inzitten? Of heb ik dat nou

Kentaro schreef: