[PG] valk/buckskin kleurige d-pony merrie Sharon G gezocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mousmous

[PG] valk/buckskin kleurige d-pony merrie Sharon G gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-16 20:55

Hallo allemaal,

Ruim een jaar geleden, eind 2014, hebben wij door omstandigheden onze d-pony merrie Sharon G verkocht (wij noemden haar Sharona). Ze is verkocht naar Apeldoorn, en met de nieuwe eigenaresse is afgesproken dat wij het zouden horen als zij haar zou verkopen. Wij wilden graag op de hoogte blijven waar ze bleef, ook met het idee om als de mogelijkheid zich voor zou doen wij haar wilden proberen terug te kopen. Mijn mobiele telefoonnummer heb ik dan ook in het paspoort geplakt. Nu heb ik de nieuwe eigenaresse 2x een berichtje gestuurd of ze Sharona nog heeft en of ze inmiddels een veulen heeft gekregen. Ze is nl meteen gedekt door haar eigen palomino hengst. Ik krijg er geen antwoord op. Ik wil ook helemaal niemand lastig vallen met bezoekjes of allerlei berichtjes, wil er alleen zeker van zijn dat Sharona het goed heeft. Sharona is een valkkleurige d-pony merrie van nu 11 jaar met onbekende afstamming. Ze heeft een stokmaat van 1,45. Ik hoop dat iemand hier op bokt weet hoe het met haar gaat of hoe het met haar gegaan is.

Afbeelding

Afbeelding

Hierbij foto's van Sharona
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 31-01-16 11:53, in het totaal 4 keer bewerkt
Reden: foto's in korte tijd geplaatst in aparte posts bij openingspost gevoegd.

iris_relente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-16 09:50

nee ik dacht dat ik haar weleens had gezien op wedstrijden, zag op de uitslagen dat dat een E pony was

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-16 10:06

jammer, had mooi geweest als je haar echt had gezien :)

Gemmajong

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:42

Goedemiddag,
Ik ben de nieuwe eigenaar van Sharon G ! Ze is inmiddels 29 november bevallen van een heel mooi merrie Veulen !

Mousmous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 14:49

Wow, dat vind ik geweldig om te horen! Ik moet elke keer aan haar denken, bezorgd of ze het wel goed heeft. Als ze net zo'n mooi veulen heeft als ze bij ons heeft gekregen dan ben ik wel heel benieuwd. ik wil je niet lastig vallen, maar ben toch wel heel nieuwsgierig hoe het met haar gaat :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-16 18:42

Gemmajong schreef:
Goedemiddag,
Ik ben de nieuwe eigenaar van Sharon G ! Ze is inmiddels 29 november bevallen van een heel mooi merrie Veulen !

Verdere uitwisseling kan via pb. Voor het overzicht zet ik hier een slotje. Fijn TS, proficiat!