Ruim een jaar geleden, eind 2014, hebben wij door omstandigheden onze d-pony merrie Sharon G verkocht (wij noemden haar Sharona). Ze is verkocht naar Apeldoorn, en met de nieuwe eigenaresse is afgesproken dat wij het zouden horen als zij haar zou verkopen. Wij wilden graag op de hoogte blijven waar ze bleef, ook met het idee om als de mogelijkheid zich voor zou doen wij haar wilden proberen terug te kopen. Mijn mobiele telefoonnummer heb ik dan ook in het paspoort geplakt. Nu heb ik de nieuwe eigenaresse 2x een berichtje gestuurd of ze Sharona nog heeft en of ze inmiddels een veulen heeft gekregen. Ze is nl meteen gedekt door haar eigen palomino hengst. Ik krijg er geen antwoord op. Ik wil ook helemaal niemand lastig vallen met bezoekjes of allerlei berichtjes, wil er alleen zeker van zijn dat Sharona het goed heeft. Sharona is een valkkleurige d-pony merrie van nu 11 jaar met onbekende afstamming. Ze heeft een stokmaat van 1,45. Ik hoop dat iemand hier op bokt weet hoe het met haar gaat of hoe het met haar gegaan is.

Hierbij foto's van Sharona