bij ons op de club werd er weer een onderlinge wedstrijd gehouden, springen en dresuur.
ik ging om half 5 men nest uit, en toen ging ik me aankleden.
daarna snel een broodje en wat drinken , en daarna ben ik naar de stallen gegaan om de paarden te voeren. (onze stallen staan achter huis)
toen waren tot mijn verbazing alle witte voetjes nog wit

dus toen kon ik rustig aan doen, even 26 vlechten in knotjes doen en hij zag er meteen uit als een echt dresuur paardje

nog even lekker gepoetst en zijn staart uitgepluist ,en toen moest het laagje hoeven vet er nog op en hij zag er piekfijn uit

toen de dekens opgedaan , en om half 9 gingen we op weg naar owf (25 minuten rijden vanaf ons huis)
om even voor 9en kwamen we bij owf aan, daar hebben we de dresuur spullen uitgeladen en om half 11 moest ik dresuur rijden.
dit werd de 2e wedstrijd van mij en king, en ik ging vandaag voor de 1e keer L1 (omdat ik ook met de federatie L1 moet meteen)
het inrijden begon al lekker ...... een zijk natte bak en ik met men nogwittevoetjes moest daar dus doorheen ,ik had netzo goed geen voetjes kunnen wassen

het wijken ging ook heel goed en ik zat er echt lekker op.
alleen 1 nadeel........regen

we hebben maar 1 binnenbak dus tja dan moet je maar buiten inrijden

toen mocht ik eindenlijk men proefje beginnen......
het ging heel goed vond ik zelf en king was ook lekker actief.
eigenlijk had ik alles dus wat ik wensen kon

aleen hij viel 1x uit de linker en de rechter galop nadat ik hem terug wou nemen uit de middengalop, dat was wel jammer , maar je kan niet alles goed hebben hè

na een geslaagde proef gingen we even later het parcour opbouwen voor het springen.
het was een mooi parcourtje met mooie lange lijnen (waar ik heel blij om was

ik kon hem mooi gaan schakelen tussen de hindernissen, weer wat weg en weer terug nemen.
na het inspringen mocht ik dus mijn parcourtje afleggen.
eerst ging ik het parcourtje van 80 a 90 cm hoog.
ik had een weigering op hindernis 2 (een donker groene hindernis met een gedraaide witte streep om de balk heen , eigenlijk een soort zuurstok )
dat was een oxer.
en daarna had ik nog een weigering op hindernis 5 (een oxer mety hele velle kleuren , en op die hindernis viel juist weer dat licht

toen werd ik kwaad op mezelf want ik hou elke x men benen er niet bij.
king sprong super maar ik kan zo boos op men eigen worden , dat ik tegen men eigen begon te praten

toen ging alles super , zelfs de muur die hij nog nooit had gesprongen of gezien

daarna ging ik nog een parcourtje van 90 a 100 cm hoog.
jan bakker ging me daarbij helpen want ik had nog nooit zo hoog met king gesprongen en ik wou toch wat begelijding vooral omdat ik elke x vergeet om mijn benen erbij te houden.
ik had in dat parcour precies dezelfde weigeringen

toen kwam de prijs uitrijking van de dresuur........ 4e...3e...2e daphne molenaar op king`s way

met springen had ik geen prijswant ik ging 90/100 HC
en 80/90 ging precies hetzelfde

het was een hele geslaagde dag

hier zijn wat foto`s, ik ben degene op het vosje:
em, mijn moeder is nog niet zo heel goed bekend met camera`s en digi`s :p
eh... sorry voor het lange verhaal comentaar is welkom

ps , ik heb king nu 2 maanden