We zijn recent weggeweest en ze ging braaf achteruit, zette een voet op de klep, door de losse ondergrond (grint) veerde die even licht mee en daarvan is ze zo geschrokken dat ze geen voet meer naar achteren wilde zetten. Dus daar stond ik met een trailer met een paard erin dat er niet afwilde. Uiteindelijk hebben we haar (groot massaal paard op een anderhalfpaardstrailertje
) omgedraaid in de trailer, waarbij ze ook nog eens op de klep gevallen is in haar draai, want ja, ze moest er toch uit. Mijn vraag is: hoe pak ik het nu het beste aan om haar terug makkelijk op- en af te laden? (opladen gaat geen probleem zijn, maar ja, dan sta je daar met zo'n kasteel wat geen voet meer verzet). Mijn idee was om de stang erin te zetten en haar eerst op de klep voorwaarts en achterwaarts te laten gaan en misschien in de bak over bijvoorbeeld landbouwfolie achteruit laten stappen. Maar misschien heeft iemand verder nog suggesties. En ook wat ik kan doen op het moment dat ze er instaat en toch niet meer achterwaarts wil omdat dat laatste een brug te ver is.