Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lissisanne schreef:Ik denk dat dit een kwestie is van gewenning, paardje staat daar pas een maand en heeft veel nieuwe indrukken te verwerken. Zeker jonge dieren hangen dan snel aan hun paarden vriendje.
Als je gewoon doorgaat met dezelfde routine zal het waarschijnlijk prima goedkomen...
Aedema schreef:Dus wat ik zou doen, is een van de pony's tijdelijk weg doen en hem leren alleen te zijn. Ik weet dat veel bokkers het hier niet mee eens zullen zijn, maar in mijn ogen is dit de beste oplossing.
Aedema schreef:Ik herken dit helemaal, onze shet was precies zo.
Ik weet niet precies wat toen de doorslag gaf, dat wij niet meer zoveel met andere mensen gingen mennen, of dat hij alleen in de paddock moest staan, of dat ik mijn rijpaard erbij heb gezet en helemaal geen fan is van dat 'aanhankelijke' gedoe.
Dus wat ik zou doen, is een van de pony's tijdelijk weg doen en hem leren alleen te zijn. Ik weet dat veel bokkers het hier niet mee eens zullen zijn, maar in mijn ogen is dit de beste oplossing.
Hij was geconcentreerd op wat ik vroeg waardoor het vriendje minder werd gemist.
.