Tijd geleden dat ik weer wat gepost heb.
Mijn pony en ik zijn al +/- 4,5 jaar bij elkaar
Hij is een quarab ruin van 12 jaar oud. In het verleden heeft hij wat lichte rugklachten gehad en hebben we veel dingen veranderd. Sinds enige tijd, rijden we boomloos. Overal. Vinden we heerlijk en stappen we denk ik ook niet meer vanaf!
Want sinds we dit zadel erop hebben heeft hij vrijwel nooit meer last van ander/vervelend gedrag, zoals bokken etc. Nu is hij in november wat aan het kwakkelen geweest met zijn gezondheid en heb ik eigenlijk veel medische aandacht gegeven. Sinds kort bouwen we zijn conditie weer op. En er valt mij iets op! Ik weet dat het vaak positief is. Omdat het voornamelijk ontspanning is, maar toch ben ik benieuwd of jullie ook zo'n grote verandering een keer meegemaakt hebben.
Sinds enige tijd loopt hij dus met zijn neus over de grond. Niet altijd , maar voornamelijk in de bak en naar mijn verbazing vandaag aan de fiets, in draf een heel eind door het bos.
Ik ben heel blij met deze verandering. En ik ben benieuwd of jullie ook iets vergelijkbaars merken bij veranderingen in het gedrag van jullie paard.
Bye