Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
melissapupa schreef:kijk eens bij BAHO die trailers zijn erg fijn. en zijn goed(koop)
. Dat schept meteen de verwachting dat ik er ook wat wil kopen.xAnthea schreef:XX trail is goedkoop
En ben er ook tevreden van
Heb mijn trailer 3750 betaald en die heeft een zadelkamer. Het is geen polyester maar polywood
Isabonny schreef:dan denk ik wel eens: volgens mij koop ik voor € 1000 meer een (bijna)nieuwe.

Karreman schreef:Ze zetten er geen prijzen bij ivm de concurrentie en ze willen natuurlijk hebben dat je contact met hun opneemt zodat er e.e.a. besproken kan worden. Dus gewoon vrijblijvend bellen, via de mail lukt vaak ook nog wel, anders kom je toch nooit de prijzen te weten.
iEmmaaa schreef:Ik zou toch een keer langs gaan bij een dealer en gewoon eens rond kijken en wat vragen stellen, je bent nooit verplicht gelijk iets te kopen. Met dat idee ging ik ook langs en kwam ik een week later thuis met een prachtige Atec starline 1,5 paards voor €3000,-. Was gebruikt als showmodel en dus niet meer als nieuw te verkopen... maar ja er had nog nooit een paard in gestaan en had dus altijd keurig binnen gestaan
Maar eigenlijk denk ik dat we hem gewoon lekker houden tot het een echte oldtimer is
Isabonny schreef:![]()
Joepie.... ik heb mijn lang gekoesterde droom...een Jean Luc Fautras. Een tweedehands, wordt nog even nagekeken door de dealer en dan kan ik hem eind deze week ophalen
, ben zo blij..
.