Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Beloven schreef:Omdat deze inmiddels na 4 jaar toe zijn aan vervanging, ik krijg de ritsen niet meer normaal dicht (mijn kuiten zijn helaas 5 cm dikker geworden dan toen). Die waren toen ook een flinke investering (360eu volgens mij) en ik hoop dan dit jaar toch wat af te vallen om deze alsnog weer te kunnen kopen, maar eer mijn kuiten zodanig geslonken zijn ben je ook wel 2 jaar verder denk ik (kan ook mijn bouw zijn natuurlijk).
De Ariats houd ik voor het stalwerk etc. (heb hier ook nog stalschoenen van) en de lipica's zijn puur bedoeld voor het rijden. Dus comfortabel met lopen is gelukkig niet mijn prio geworden.
Nu heb ik dus gisteren New Hurlinghams laten aanmeten, levertijd van 12 weken baal ik wel van..
jorika1986 schreef:Beloven schreef:Omdat deze inmiddels na 4 jaar toe zijn aan vervanging, ik krijg de ritsen niet meer normaal dicht (mijn kuiten zijn helaas 5 cm dikker geworden dan toen). Die waren toen ook een flinke investering (360eu volgens mij) en ik hoop dan dit jaar toch wat af te vallen om deze alsnog weer te kunnen kopen, maar eer mijn kuiten zodanig geslonken zijn ben je ook wel 2 jaar verder denk ik (kan ook mijn bouw zijn natuurlijk).
De Ariats houd ik voor het stalwerk etc. (heb hier ook nog stalschoenen van) en de lipica's zijn puur bedoeld voor het rijden. Dus comfortabel met lopen is gelukkig niet mijn prio geworden.
Nu heb ik dus gisteren New Hurlinghams laten aanmeten, levertijd van 12 weken baal ik wel van..
Is een andere veeeeeel goedkopere oplossing voor als het kopen van nieuwe laarzen.
Bij een goede zadel of tuigmaker (dus niet bij schoenmaker!!!) vragen of hij aan een zijde de rits wil lostornen en er een reep elastiek tussen wil plaatsen.
Heb ik ook laten doen bij mijn petries, toen ik na een aatal jaar niet rijden mijn laarzen niet meer goed in kwam.
Zitten nu als gegoten en eigenlijk nog lekkerder dan voorheen!