Strandrit op texel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sababber

Strandrit op texel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 10:33

Hallo bokkers,

Over 3 weken ga ik een midweekje naar Texel. Ik wil graag een strand rit maken als het weer het toe laat.
Bij welke manege kan dit? Het liefst een stal waar ze je niet zomaar meenemen, alleen voor mensen met ervaring. Graag ook even een beeld over de tijd die de rit duurt en de prijs :)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 14:51

De jan plezier op texel is erg leuk, hier doen ze strand ritten op Belgische trekpaarden een 3 uurs rit met een korte stop met koffie/thee en wat lekkers en de kosten 60 euro.
de tijden uit me hoofd weet ik niet, wel weet ik dat ze buiten het seizoen om 9 uur vertrekken en vanaf mei t/m oktober vertrekken ze om 8 uur en 6 uur in de avond.

Voor deze rit moet je ervaring hebben en moet je ook zelf opzadelen en een stukje voor rijden, dus misschien wat voor jou ?

Voor meer informatie kun je op de site kijken ?! http://www.janpleziertexel.nl/

ambertjuux

Re: Strandrit op texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 11:45

Zelf rijd ik altijd bij manege Elzenhof. Altijd gezellige ritten en van tevoren word er in de bak gekeken of je genoeg ervaren bent voor de strandrit.

Alles staat op www.manegeelzenhof.nl

Ik raad het je zeker aan!

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 11:46

Chantaliiejj schreef:
De jan plezier op texel is erg leuk, hier doen ze strand ritten op Belgische trekpaarden een 3 uurs rit met een korte stop met koffie/thee en wat lekkers en de kosten 60 euro.
de tijden uit me hoofd weet ik niet, wel weet ik dat ze buiten het seizoen om 9 uur vertrekken en vanaf mei t/m oktober vertrekken ze om 8 uur en 6 uur in de avond.

Voor deze rit moet je ervaring hebben en moet je ook zelf opzadelen en een stukje voor rijden, dus misschien wat voor jou ?

Voor meer informatie kun je op de site kijken ?! http://www.janpleziertexel.nl/

Deze raad ik zeker aan. Echt enorm leuk! Een bijzondere ervaring en leuke mensen .

Elsenhof heb ik ook gedaan omdat het goedkoper was maar dat vond ik echt een stuk minder.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 13:16

Ik ben vorige jaar januari bij manege elzenhof wezen rijden met een groep. Ze zitten dan op een andere locatie en er werd daar van tevoren wel gekeken of je kon rijden. Was in onze groep geen probleem, maar er waren wel 2 anderen die niet mee mochten omdat ze echt niet konden rijden. Hebben een erg leuke rit gehad. Veel koudbloedjes en koudbloedkruisingen. Dus veel fjorden, haffies en bonte kruisingen.

marleenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 23:43

Hoi, ik weet niet of je al op Texel bent geweest inmiddels of aankomende week op Texel bent? Wij rijden 1 a 2 x per week met maximaal 3 gevorderde ruiters een strandrit met onze Friezen, alle 4 privé paarden die ook in de wedstrijdsport lopen. Zie www.paardenstallingtexel.nl

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-16 23:46

Ik ben gisteren terug gekomen! Helaas geen rit meer kunnen doen omdat ik eigenlijk de hele week ziek ben geweest :') wel mezelf beloofd om een keer terug te gaan om alsnog langer van het eiland te kunnen genieten en een strandrit te doen! Met een fries lijkt me ook fantastisch! Lekker vertrouwd :-) dus wie weet :-)