Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Imker schreef:Doorzitten heeft niets te maken met leren/siliconen kont, maar met je houding en zit.
Als je niet gebalanceerd kan zitten, moet je zeker niet gaan doorzitten, want dan hots je alleen maar meer door elkaar.
Dus: ff wachten met rijden tot je hersteld bent.
Mexx93 schreef:Ik heb ook een rijbroek met siliconen (kniestukken) en dat geeft mij zeker meer grip als mijn pony weer eens gek in d'r kop wordt en flink gaat bokken. Echter denk ik niet dat het meer grip geeft met doorzitten.. Tevens is lichtrijden tijdens het losrijden wel essentieel, dus misschien is het slim om te wachten met rijden totdat je weer bent hersteld.
coldsummers schreef:Imker schreef:Doorzitten heeft niets te maken met leren/siliconen kont, maar met je houding en zit.
Als je niet gebalanceerd kan zitten, moet je zeker niet gaan doorzitten, want dan hots je alleen maar meer door elkaar.
Dus: ff wachten met rijden tot je hersteld bent.
Mee eens.
Paardje1m schreef:Mexx93 schreef:Ik heb ook een rijbroek met siliconen (kniestukken) en dat geeft mij zeker meer grip als mijn pony weer eens gek in d'r kop wordt en flink gaat bokken. Echter denk ik niet dat het meer grip geeft met doorzitten.. Tevens is lichtrijden tijdens het losrijden wel essentieel, dus misschien is het slim om te wachten met rijden totdat je weer bent hersteld.
Ja alleen voor de grip! En mijn vraag was ofdat het fijn zit enzo!
Weet je toenvallig van welke site je hem hebt, of winkel en hoe duur hij was? Bedankt voor de tip xxx
smurffie schreef:Met doorzitten gebruik je je enkelbanden net zo hard als met lichtrijden, dan moet je zonder zadel gaan rijden dan kun je je enkel ontzien. Of je even heel stoer gedragen en een maandje of 2 vanaf de grond trainen ipv erop.
Fosje1999 schreef:kusvoorjou schreef:Misschien moeten jullie allemaal niet te veel op ts in gaan. Klik anders even bij haar profiel op berichten van ts. Opent een topic om allerlei dingen, om t half uur.
Ja Indd!
Niet teveel op ingaan!
Allemaal wel een beetje raar