Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Barbet schreef:Wat bedoel je met: niet het braafste paard van stal?
Dat kan van alles zijn.
Verder heb je ook geen informatie hoe de pony eruit ziet.
Is het een luxe pony, of juist een grove pony, mooi in verhouding of juist niet.
Het zal wel iets tussen de 500 - 1500 euro opleveren (inderdaad net wat de gek ervoor geeft)
FancyMug schreef:Met wat ik gelezen heb denk ik dat je niet meer dan 1400 euro zal verdienen (zoals de anderen al zeiden). Maar ik weet niet hoe hij eruit ziet, misschien kan hij heel wat meer opleveren
Als je heel veel geluk hebt, krijg je er misschien zelfs 1500-1750 voor !!
FancyMug schreef:Als je heel veel geluk hebt, krijg je er misschien zelfs 1500-1750 voor !!
Pien63 schreef:Max 1.000,-- ivm leeftijd en omdat je stelt dat het niet de liefste is. Zijn huidge niveau , manegeles?, is dan ook zijn top.
Wat bepaald de prijs? Verwachtingswaarde , je weet wat hij kan, manegeles
Fysieke gestel is prima volgens jou. Dan kan hij je als recreatieboscrosser nog een paar leuke jaren geven
Iris82 schreef:FancyMug schreef:Met wat ik gelezen heb denk ik dat je niet meer dan 1400 euro zal verdienen (zoals de anderen al zeiden). Maar ik weet niet hoe hij eruit ziet, misschien kan hij heel wat meer opleveren
Als je heel veel geluk hebt, krijg je er misschien zelfs 1500-1750 voor !!
Ze wil m kopen, niet verkopen.
Zoe_97 schreef:manegepony's zijn enorm duur. Maneges vragen enorm veel voor hun pony's omdat het moeilijk is vervanging te vinden. Die weten ook echt wat ze willen hebben en bieden heeft 9/10 weinig zin. Maar nog belangrijker, is de pony wel te koop?
Zoe_97 schreef:manegepony's zijn enorm duur. Maneges vragen enorm veel voor hun pony's omdat het moeilijk is vervanging te vinden. Die weten ook echt wat ze willen hebben en bieden heeft 9/10 weinig zin. Maar nog belangrijker, is de pony wel te koop?