Iemand mee op ruitervakantie in het voorjaar?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ierus

Iemand mee op ruitervakantie in het voorjaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 13:30

Hoi iedereen!

Ik zou heel erg graag een weekje te paard willen doorbrengen in het voorjaar (ben niet schoolvakantie gebonden). In mijn eentje vind ik in principe geen probleem, maar het lijkt me ook wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Dus wie heeft er ook een weekje vrij ergens in mei bijvoorbeeld, en lijkt het leuk om een weekje te gaan paardrijden?! Ik neig zelf heel erg naar Spanje of Frankrijk (mooi weer is een pre.... haha) en zat te denken aan een vaste standplaats en dan iedere dag ritten maken. Trektochten met overnachtingen in de buitenlucht hoeven van mij niet per se.
Ik heb overigens een autootje in bezit, mocht dat nodig zijn.

Iets over mezelf:
Ik ben Iris, 22 jaar, woon in Utrecht, van 8-18 jaar manegeruiter geweest, daarna wat losse rij-adresjes gehad en sinds jaar en dag verzorg ik een lieve oude fjord bij een leuke pensionstalling.
Ik ben erg geïnteresseerd in natural horsemanship en dergelijke (een vakantieadresje moet ook echt zeker paardvriendelijk zijn wil ik erheen gaan!).
Ik ben geen competitieve of wedstrijdruiter, ik heb altijd gewoon verdienstelijk recreatief rondgehobbeld en vind plezier maken met het paard het allerbelangrijkst.

Mijn paardenkennissenkring is dus niet zo groot dus het lijkt me leuk om nieuwe, gelijkgestemde mensen te ontmoeten. Leeftijd maakt niet uit :)

Ben benieuwd!! :)

Groetjes Iris

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 14:01

Als het weer meezit willen wij het eerste weekend in februari een lang weekend weg Als je mee zou willen is dat mogelijk.

Wij zijn 2 personen: een uit Friesland en een uit Gelderland die elkaar van eerdere meerdaagse ritten kennen

NZ92

Re: Iemand mee op ruitervakantie in het voorjaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 17:09

Ik kan helaas niet met je mee, maar wat een leuk iniatief! Ik wil je graag een tip geven;
Les olivettes in de Ardennen tegen Frankrijk aan!!
Een heerlijke ambiance, met geweldige paarden en een hele gave omgeving. De gids hier spreekt ook Nederlands en in overleg is altijd erg veel mogelijk bij haar! Het is mogelijk om halve dagritten te maken maar ook hele en zelfs met ergens een overnachting in het bos. Neem een kijkje op de site zou ik zeggen ;) http://villalesolivettes.be

ierus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 17:13

friesiszwart schreef:
Als het weer meezit willen wij het eerste weekend in februari een lang weekend weg Als je mee zou willen is dat mogelijk.

Wij zijn 2 personen: een uit Friesland en een uit Gelderland die elkaar van eerdere meerdaagse ritten kennen

Bedankt voor je reactie! Ik ben (helaas) wel echt op zoek naar gezelschap voor in de april/mei/juni. Jullie in ieder geval veel plezier!

ierus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-16 17:14

NZ92 schreef:
Ik kan helaas niet met je mee, maar wat een leuk iniatief! Ik wil je graag een tip geven;
Les olivettes in de Ardennen tegen Frankrijk aan!!
Een heerlijke ambiance, met geweldige paarden en een hele gave omgeving. De gids hier spreekt ook Nederlands en in overleg is altijd erg veel mogelijk bij haar! Het is mogelijk om halve dagritten te maken maar ook hele en zelfs met ergens een overnachting in het bos. Neem een kijkje op de site zou ik zeggen ;) http://villalesolivettes.be

Wat een goede tip, dat is ook nog prima te rijden met de auto. Ik ga er zeker naar kijken, thanks!!

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 01:00

Wat een leuk idee, toevallig zat ik er net ook aan te denke om zo iets te gaan doen! Maar heb zelf al vakantie aangevraagd in september. Richting Amerika naar een ranch lijkt me ook erg gaaf, maar alleen is ook zo alleen :o

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 10:39

ierus schreef:
friesiszwart schreef:

Bedankt voor je reactie! Ik ben (helaas) wel echt op zoek naar gezelschap voor in de april/mei/juni. Jullie in ieder geval veel plezier!

Van 3 tot 10 juni gaan wij ook dan zijn de kosten 375,00 euro (is de verwachting).
Bij interesse kun je contact opnemen.

ierus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 10:54

ierus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 11:09

friesiszwart schreef:
Van 3 tot 10 juni gaan wij ook dan zijn de kosten 375,00 euro (is de verwachting).
Bij interesse kun je contact opnemen.
[/quote]

O wat leuk, bedankt, waar gaan jullie heen?

ierus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-16 14:33

Ik heb inmiddels iets gevonden en geregeld, maar hoe kan ik dit topic sluiten/verwijderen? Help :(

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 18:30

Wat jammer dat ik dit topic nu pas zie, had het leuk gevonden om mee te gaan!
Alvast heel veel plezier :)

Je kan een mod een pb sturen om het topic te sluiten