Harrys horse pro galaxy cap

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sannicious

Harrys horse pro galaxy cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 17:46

Hoii :D
Weten jullie misschien hoe dat zit met de nieuwe veiligheidsnormen?
Ik was vandaag bij de divoza en daar hadden ze echt bijna geen caps meer liggen vanwege de nieuwe norm. Eigenlijk wil ik heel graag de harrys horse pro galaxy cap in het zwart maar die kan ik nergens meer vinden.. is deze er dan helemaal uit ofzo?

Dressage_Haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 18:21

Secretss

Re: Harrys horse pro galaxy cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 18:23

Ik volg ook even, ik zal ook binnenkort een nieuwe cap nodig hebben en weet ook vrij weinig over de nieuwe veiligheidsnormen. Vooral wanneer de nieuwe caps dan in de winkel liggen.

Dressage_Haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 18:44

Secretss schreef:
Ik volg ook even, ik zal ook binnenkort een nieuwe cap nodig hebben en weet ook vrij weinig over de nieuwe veiligheidsnormen. Vooral wanneer de nieuwe caps dan in de winkel liggen.

De nieuwe caps liggen al in de winkel, een voordeel van de "oude" caps. Deze zijn wel EU goedgekeurd maar door de nieuwe norm gaan de oude ontzettend in de uitverkoop. Het verschil is tevens minimaal. de nieuwe is maar 1mm dikker.

sannicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 08:01

jacquelinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 15:51

ik heb hem laatst( in oktober) bij de Epplejack gekocht!!

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 15:58

Vanwege de vernieuwde veiligheids dingen kunnen ze geen nieuwe caps produceren. Voor nu hadden ze een tijdelijk nummertje maar die veranderd dus weer. Daarom produceren ze nu alleen de goedkopere. zodra er een nieuw nummertje is komen alle nieuwe caps

jacquelinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 16:08

oooh zijn de caps die je nu koopt wel uiteindelijk goed?? en veilig volgens de keur normen?

VivaByoux schreef:
Vanwege de vernieuwde veiligheids dingen kunnen ze geen nieuwe caps produceren. Voor nu hadden ze een tijdelijk nummertje maar die veranderd dus weer. Daarom produceren ze nu alleen de goedkopere. zodra er een nieuw nummertje is komen alle nieuwe caps

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:27

jacquelinee schreef:
oooh zijn de caps die je nu koopt wel uiteindelijk goed?? en veilig volgens de keur normen?

VivaByoux schreef:

Ik dacht het wel. Dat was wat een ruitersport medewerkster mij heeft verteld. Ik heb ook nog gewoon een cap gekocht met een oud keurmerkje. Een cap is een cap weetje en anders zouden ze hem niet eens mogen verkopen lijkt mij

sannicious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 15:24

jacquelinee schreef:

VivaByoux schreef:

Jaa, alleen moeten de caps die nu geproduceerd worden aan andere eisen voldoen

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:27

jacquelinee schreef:

op deze site vind je meer info

keurmerk caps

kelly_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 12:38

Ik ben ook op zoek naar een nieuwe cap. Goed dat ik hier lees over de nieuwe normen, had ik helemaal niet aan gedacht

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 12:43

ik volg ook even mee, ben net opzoek naar een nieuwe cap voor laag budget, maar wist niks van deze nieuwe keurmerken

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-16 14:27

VivaByoux schreef:
Ik dacht het wel. Dat was wat een ruitersport medewerkster mij heeft verteld. Ik heb ook nog gewoon een cap gekocht met een oud keurmerkje. Een cap is een cap weetje en anders zouden ze hem niet eens mogen verkopen lijkt mij

De regels voor goedkeuring van een cap worden steeds strenger. Een cap van 10 jaar geleden is ook nog steeds een cap. Maar niet meer te vergelijken met de technieken en mogelijkheden van nu. Dus een cap is een cap is wel wat kort door de bocht.