Samshield

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xAnthea

Samshield

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-16 17:29

Hallo :)

Met kerst heb ik mezelf een Samshield cap cadeau gedaan <3 Helemaal happy!
Nu moest ik de maat van de binnenvoering kiezen en daar had ik totaal geen idee van omdat ik altijd verstelbare caps heb gehad.
Nou, mn hoofd even opgemeten en daar kwam uit dat ik 55,5 heb. Laat die maat nou net niet bestaan bij die maten...
Dus ik heb een 56 gepakt als maat omdat ik dacht dat een 55 veel te strak zou zitten.

Nu zit ik met een klein probleempje. Als ik hem opzet, vind ik hem eigenlijk al vrij strak zitten rond mijn hoofd, maar als ik dan de test doe (voorover buigen) dan valt hij direct af.
Ik wil dus wel de 55 proberen maar als ik de 56 toch al vrij strak vond, dan ben ik bang dat ik straks super veel hoofdpijn ga hebben en dat is zonde met zo'n dure cap.

Wat denken jullie? Eerst de 55 proberen? Of bestaat er zo'n tussenmaat?
Ik heb hem online besteld dus ik kan niet direct alle maten even proberen zeg maar. :P

Marie111

Re: Samshield

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:34

Wellicht is het niet het goede model voor je hoofd?

orion456

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:39

ik heb ook mijn hoofd opgemeten en daar komt uit dat ik maat 55 heb......terwijl ik altijd in caps maat 57 heb gehad. mijn samshield heb ik dus ook in 57 besteld en dat past prima. Hang dus niet teveel aan die maat van je hoofd opmeten, maar kijk gewoon wat lekker zit. mijn samshield valt ook van mijn hoofd als ik voorover hang......maar hij sluit wel mooi op mijn hoofd aan en kleiner zou echt niet meer kunnen. en als je vind dat hij nu al knelt en pijn doet, zou ik zelfs een maat groter proberen.

Ytsenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 21:40

Dit probleem had ik ook.. Dus heb een grotere schaal cap met weer een kleinere binnen maat. Zit perfect nu :) kan je de cap niet meenemen naar de winkel om de binnen voeringen te passen?

badnbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 00:26

Kan ook zijn dat je hoofd wel 55 is maar je haar moet er ook nog tussen en als je dik haar hebt dan kan dat zo wat maten schelen

Daisy_Izzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 00:33

Heb er pas eentje bij divoza aangeschaft. En die heeft mij alle voeringen laten passen. En er was een nieuwe voering dat bij de voorkant vrij was misschien kan je die proberen?

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-16 09:15

Een winkel in de buurt heeft ook Samshield! Dus ik ga daar eens langs om te passen :j
Ik heb hem bij Divoza besteld en die winkels liggen nou niet erg dicht bij Belgie dus ik kan niet even naar daar om te passen!
Maar ik zal zeker eens een mailtje sturen ook naar Divoza. Mss kunnen ze ook al wat aanraden. :)
Bedankt voor jullie reacties!

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 19:58

Heeft iemand van jullie ook gebruik gemaakt van het laten borduren van je eigen naam op de achterkant van de cap?
Daar waar nu Samshield staat bedoel ik.

Ik wil namelijk de cap bestellen bij de Divoza, en nou is mij bij verschillende winkels gezegd dat dat dus kon, maar Divoza zegt dat het niet kan, ze hebben gebeld met Samshield voor mij en toen te horen gekregen dat het niet mogelijk is.
Zowel ikzelf als Divoza vinden het raar dat andere winkels oa het Gareel het wel kunnen leveren, deze doen het ook van de fabriek van Samshield af.
Probleem is echter dat wij nergens voorbeeld foto's kunnen vinden van deze mogelijkheid.

Dus mijn vraag is, wie heeft zijn naam of initialen achter op zijn Samshield cap staan, en wil daar een foto van maken.

Wie weet hoe het zit??

Ytsenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 23:09

Ik dacht dat dit alleen mogelijk was bij KEP caps...

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 23:15

Ytsenn schreef:
Ik dacht dat dit alleen mogelijk was bij KEP caps...

KEP heeft een plaatje met naam dat klopt.
Maar volgens een aantal verkopers van winkels heeft Samshield een geborduurde versie.

En nu snap ik wel dat een aantal van jullie dan zeggen; "dan bestel je hem daar toch" maar die hebben geen 25% kortingsactie en Divoza had dat wel op moment van bestellen.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 23:26

Misschien niet mogelijk voor dit model samshield? Misschien kan je samshield zelf even mailen?

Ts persoonlijk zou ik echt de cap terug brengen nu het nog kan en gaan voor een andere cap, ik heb ook veel te lang een cap zoals die gehad.. Te strak om mijn hoofd maar viel met voorover hangen wel af (al was het deels verholpen met een staart in het haar). Als je nu al merkt dat hij te strak zit gaat hij met een uur rijden waarschijnlijk niet beter zitten. Ja vulling deukt nog wat in, was bij mij ook zo maar lang niet genoeg. Als je nu al merkt dat hij te strak zit als je hem even op hebt is hij echt te strak. Had hem ook omdat ik hem mooi vond, hart over verstand.. Maar weet nu uit ervaring dat we zoiets nooit meer doen, zonde van het geld. Ja hij was mooi maar heb er nooit van kunnen genieten.
Dat ding moet echt goed zitten direct zodra je hem op hebt je er waarschijnlijk flink wat uren mee gaat maken. Wat een verademing toen ik een andere kocht!

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 08:48

Als je cap van je hoofd valt als je voorover hangt, dan is het model gewoonweg niet goed voor je hoofd. :x

Ik zou voor 'n ander model of een ander merk gaan. Veiligheid is belangrijker dan 'n popiejopie model. -:)

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 09:04

Deze zat bij mij ook eerst strak Maar zakt steeds vaker richting mijn neus Heb er zwarte inleg kruisjes in geplakt := veel schoner ook nu gooi ik ze na een aantal x zweten en make up gwn weg Plak ik weer nieuwe :D

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 10:55

Nou ik weet het niet meer :+
Net naar de winkel hier in de buurt geweest, zelfde model gepast met dezelfde maat die ik nu heb en die zat heerlijk.... :P

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 20:40

Je zit op de rand van schaal m/l dacht ik. Heb ik ook. Schaal m is te klein maar schaal l zit perfect. Misschien daar naar kijken?
Ik kan het me bijna niet voorstellen maar is het ook dezelfde binnenvoering?
Er zijn 2 soorten.
Afbeelding
Afbeelding

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 00:42

Misschien mag je hem omruilen bij de winkel?