Trektocht Nederland 15 & 13 (bijna 14) in zomervakantie 2016

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__robin

Trektocht Nederland 15 & 13 (bijna 14) in zomervakantie 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-16 22:27

Hallo Bokkers!

Ik en mij vriendin zijn opzoek naar een trektocht voor in de zomervakantie.
We zijn niet snel bang en houden van actie! Dus lekker hard galopperen op een zandvlakte etc.

Het liefst voor minimaal 3 dagen, en maximaal €500 inclusief.

Groetjes,

Quincy en Robin

ElineGC

Re: Trektocht Nederland 15 & 13 (bijna 14) in zomervakantie 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:28

Trektocht reelear, ik ga dit jaar waarschijnlijk ook!

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 22:30

__robin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 21:06

ElineGC schreef:
Trektocht reelear, ik ga dit jaar waarschijnlijk ook!

Willen we ook heel graag naar toe maar ze willen echt alleen 14+..

__robin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-16 21:07

Peerke_ schreef:
Les Chevaux in Buinen!
Erg uitdagende ritten, leeftijd is vanaf 14, maar als je even belt en je voldoende ervaring hebt wordt er wel vaker een uitzondering gemaakt.

http://www.leschevaux.nl/ponykampen/jeugdtrektocht

Wat voor tochten etc maken en wat doe je allemaal voor de rest?

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 21:51

Je maakt een aantal mooie tochten door Drenthe. De eerste dag maak je een rit door de staatsbossen van Borger-Odoorn.

De rest van het programma is erg weersafhankelijk. 1 avond mag je mee op spooktocht en de andere dagen zijn er diverse (bos)spellen waar je aan mee kunt doen.

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-16 17:11

Waarom zoek je iets in Nederland? ik organiseer deze zomer hele gave ruiterkampen op de volgende lokatie;http://villalesolivettes.be
Mocht je meer willen weten stuur me een pb ;)

AmberRomeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 19:54

Het Reelaer!! Het is daar echt onwijs gezellig! Ik weet niet hoeveel ervaring jullie hebben.. maar voor een vriendinnetje van mij werd ook een uitzondering gemaakt omdat ze al wel de ervaring had! Nee heb je, ja kun je krijgen toch!?:D als je vragen hebt stel ze maar gerust:) succes met zoeken:)

__robin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-16 09:29

Mijn vriendin heeft zojuist bericht gekregen dat ze mee mag! Ik heb gister ook mijn inschrijving verstuurd!!
Hebben ze leuke paarden? En wat voor ritten etc? Het lijkt ons namelijk super leuk!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 11:14

Wat leuk dat jullie komen deze zomer!

Kom eens een kijkje nemen in ons topic, daar zitten meerdere bokkers die deze zomer naar het Reelaer gaan en ook een aantal begeleiders die al je vragen kunnen beantwoorden!

[MHK] The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Wat betreft je vragen hier;
natuurlijk hebben we leuke paarden! Er zijn zo veel verschillende paarden dat we altijd een geschikte match vinden! Op de site kun je foto's van de paarden vinden!

En de trektocht is ongeveer 65km lang, dat rijd je in 3 dagen. De tochten zijn dan ongeveer tussen de 3 en 6 uur lang!

AmberRomeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 12:10

__robin schreef:
Mijn vriendin heeft zojuist bericht gekregen dat ze mee mag! Ik heb gister ook mijn inschrijving verstuurd!!
Hebben ze leuke paarden? En wat voor ritten etc? Het lijkt ons namelijk super leuk!

Wat superleuk! Welke week gaan jullie? Wij gaan 14 aug:) En ze hebben zoveel paarden dat er voor iedereen wel iets bij zit! De ritten zijn ook erg leuk en gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 12:18

Wil je persé in Nederland? Ik ben een aantal jaar geleden naar Domaine du Menil geweest in België. Ondertussen heet het Domaine de Facaud en zijn ze verhuist naar zuid Frankrijk. Echt een aanrader! Je zit echt lang in het zadel per dag, gaat af en toe van het pad af en wij moesten ook door een rivier. Vriendin van me zat op een pony en haar laarzen waren volgestroomd, zo diep was het dus wel. Weet natuurlijk niet wat voor routes ze in Frankrijk rijden maar gok zomaar dat dat soort dingen er wel bij zitten :) Het is veel stappen, dat hoort nou eenmaal bij een trektocht, maar toch ook wel regelmatig galop. En galop is bij hun nog best wel pittig hard :+ Niet voluit, maar wel een lekker stevig tempo. Eigenaresse is Nederlands, haar man (die de ritten begeleid) komt uit Wallonnië (sprak niet tot nauwelijks Vlaams) maar is echt een geweldige kerel waar je mee kan lachen. En zelfs zonder Nederlands te spreken kon je nog verrassend goed overleggen met hem, hij begrijpt een hoop wel en gebaren doen ook veel.
Wij reden destijds met 6 man in een jongerengroep.

Edit: zie net dat jullie al wat geboekt hebben. Wellicht is dit dan een aanrader voor volgend jaar oid :)

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 15:40

Wat leuk dat jullie komen! Zoals sanne al zei, in het hk topic kun je al je vragen kwijt. Voor wat zomerkriebels zou je is kunnen zoeken naar filmpjes van de holterweg, cross of speelkwartier :)

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 15:45

Lamoen! Tis heel leuk, je krijgt o.a. politietraining, spring lessen en je begint op woensdag met een 3 daagse trektocht. Zit veel stappen in, maar ook weleens een galopje hoor