zijn er regels voor (beginnende) fotografen bij wedstrijden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardengekXD

zijn er regels voor (beginnende) fotografen bij wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 22:02

hallo,

ik fotografeer nu al iets meer als een jaar, en ik wil graag wedstrijden gaan fotograferen, met iets meer als een jaar ben ik toch nog steeds een beginnende fotograaf en heb ik nog meer lucky shots als wat meer ervaren fotografen, ik wil dan ook graag oefenen om meer ervaring op te doen. moet ik als fotograaf ook gewoon toegangs geld betalen? en waar moet ik opletten? natuurlijk niet dat ik in de weg loop enzo, ik heb wel heel veel ervaring naast het paard, dus ik weet wel wat paarden nodig hebben en wat ze kunnen doen in spannende situaties. wat mag ik ook allemaal als fotograaf? moet ik me ook aanmelden als fotograaf? is er ook verschil in de kleine klasse en in de grote klasse voor fotografen?

Janine1990

Re: zijn er regels voor (beginnende) fotografen bij wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 22:07

Bij wat voor wedstrijden wil je fotograferen?

De meeste wedstrijden wordt namelijk helemaal geen entree gevraagd :) Zijn bij mijn weten ook helemaal geen regels voor fotografen. Je kan natuurlijk het secretariaat vragen of je mag fotograferen. Doorgaans zijn de meeste ruiters niet tegen op fotograferen. Loop alleen niet in de weg, ga op gepaste afstand staan en stoor de ruiters niet voor de proef :)

Hoe het bij de echt grote concoursen zit, weet ik niet.

paardengekXD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 22:14