Bijdrage als verzorgster

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lottemalou

Bijdrage als verzorgster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 21:32

Ik verzorg sinds kort een paardje waarvoor ik een bijdrage van €50 per maand voor moet betalen. Dit paard kan nog niet bereden worden dus alleen grondwerk. Ik doe hem 1 dag in de week na school en neem dus werk uit de handen voor de eigenaresse omdat ze zelf die dag niet kan. Zelf vind ik €50 erg veel voor al wat hierboven staat
(Ik ben 14 jaar dus betaal er een deel aan mee, niet alles)
Wat vinden jullie?

Brainless

Re: Bijdrage als verzorgster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:34

Dat had je denk ik van tevoren moeten bedenken.
Ik vind (persoonlijk) geldklopperij om iemand te laten betalen voor alleen verzorgen en grondwerk.

Als ik iemand nodig heb omdat ik een dag niet kan; dan betaal ik deze persoon (of ik doe dat ook eens terug).

Marije_jiplover

Re: Bijdrage als verzorgster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:36

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:36

Precies wat Brainless zegt :j

Je mag dus betalen om te helpen :?

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:37

Poeh dit vind ik wel flink duur ja.

Ik zelf vraag ook een bijdrage voor mijn bijrijdster, maar dat is omdat er gereden mag worden. De hoogte van de bijdrage pas ik een beetje aan aan de stalling (vorige stal was 290 pm en vroeg ik 50 pm voor 2x rijden in de week, nu betaal ik meer dan de helft minder en vraag ik 20 pm voor 2x rijden in de week, en dan zitten we nu aan het bos en hoeven er geen klusjes gedaan te worden).

Ik ben ook op zoek naar een verzorgster voor mijn jonge pony's maar geen haar op mn hoofd die gaat vragen om een bijdrage hiervoor. Er kan alleen geknuffeld/getutteld/gewandeld worden ivm hun leeftijd (en geen klusjes oid).

Heel eerlijk zou ik absoluut geen 50 euro in de maand willen betalen om 1 dag in de week te gaan grondwerken met een paard plus de klussen die gedaan moeten worden... vind 50 euro per maand voor 1x in de week rijden al erg duur...

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:37

Dit lijkt me geen reeele deal.
1 Dag in de week met een groen paard mogen spelen voor 50 Euro is extreem.
Of heb je nog meer afspraken gemaakt? Kan je dit blijven doen als dit paardje verder geschoold is?
Kan je er iets meer over kwijt, voor een overzichtelijk plaatje?

Lottemalou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 21:38

Brainless schreef:
Dat had je denk ik van tevoren moeten bedenken.
Ik vind (persoonlijk) geldklopperij om iemand te laten betalen voor alleen verzorgen en grondwerk.

Als ik iemand nodig heb omdat ik een dag niet kan; dan betaal ik deze persoon (of ik doe dat ook eens terug).

Ja dat klopt, maar van het grondwerk stond niet in de advertentie

Klokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:39

Oei dat vind ik best prijzig. Zelf zou ik hier niks voor vragen of betalen, maar mogelijk dat de eigenaar denkt meer zekerheid te hebben dat je ook echt komt als je een bijdrage betaald. Dat kan ik nog wel snappen, maar dan zou ik gezien jouw leeftijd en de mogelijkheden max 20 netjes vinden en dan nog liever voor 2x in de week.
Vraagje, krijg je ook les in het grondwerk van de eigenaresse?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:41

Is het de bedoeling dat je straks mee mag doen in het inrijden enzo? Dat is een fijne ervaring. Maar 50 voor eens per week wat grondwerken vind ik te veel.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 21:42