Paard in database bij KWPN?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wortel115
Blogger

Paard in database bij KWPN?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 17:06

Weet er iemand of je met een levensnummer een paard kan opzoeken via de KWPN website? Ik heb daar wel een database gevonden maar daar zit een lidmaatschap aan vast. Dit doe ik dus alleen als ik daar daadwerkelijk meer kan vinden als via horsetelex.

Waar het eigenlijk om gaat is dat ik in augustus mijn paard heb verkocht (handelaar) en haar daarna uit het oog ben verloren. Het is niet mijn bedoeling haar te gaan opzoeken. Het enige wat ik eigenlijk wil weten is of ze goed plekje heeft. Ik weet dat ik haar zelf aan een handelaar heb verkocht, maar daar hebben we toen door omstandigheden voor gekozen en valt niet meer te veranderen.

Billythekid

Re: Paard in database bij KWPN?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 18:51

Via de database van het KWPN is wel de afstamming te achterhalen maar niet de eigenaar. Het is overigens ook maar de vraag of de nieuwe eigenaar het paard heeft laten overschrijven op zijn naam. Ik denk dat je het via de handelaar en evt. hier op bokt moet proberen.

wortel115
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 19:29

Ok jammer. Bedankt voor de informatie.

Mocht iemand het lezen die haar kent. Het gaat om een donkerbruine merrie van feb 2006. Afstamming Indoctro x Apache du forest x Obrecht. Naam Beaudina. Ong 1.70 hoog. Foto's zie mijn profiel.

Ik heb haar verkocht aan een handelaar in Limburg.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:09

Moderatoropmerking:
Dit topic heb ik op slot gezet want het voldoet niet aan de [OV] Regels en Richtlijnen [OV] Opsporing Verzocht . Zorg voor een duidelijke titel. Plaats vooraan de tag: je gebruikt de tag [PG] (Paard Gezocht) voor als je een paard zoekt. De tag [EG] (Eigenaar Gezocht) voor als je een vorige eigenaar zoekt van jouw paard. Daarnaast zet je de leeftijd van het dier op dit moment, de kleur en het geslacht. Bijvoorbeeld:
* [PG] : Speedy, 9-jarige bruine merrie.
* [EG] : Juanita, 12-jarige voskleurige welsh-pony.
Zorg ernaast voor dat je zo duidelijk mogelijk je gegevens opschrijft van wat je al weet en wat je vermoedt. Foto's of mogelijke handelaren waar het dier geweest kan zijn kan je ook aangeven. Denk eraan, hoe duidelijker je topic, hoe meer kans van slagen.