Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxdomiixx schreef:Of je doet netalsof dat je je paard niet onder controle hebt :p dan durven ze er niet langs bang voor krasjes
SuperAssie schreef:xxdomiixx schreef:Of je doet netalsof dat je je paard niet onder controle hebt :p dan durven ze er niet langs bang voor krasjes
Dat klopt wel![]()
Mijn paard is dan wel niet bang voor verkeer, hij kan soms best debiel doen voor andere dingen. Als hij dan ineens ronddraaiend op de weg staat, houd het verkeer ineens verdacht veel rekening met je
Brainless schreef:xxdomiixx schreef:Of je doet netalsof dat je je paard niet onder controle hebt :p dan durven ze er niet langs bang voor krasjes
Leuk... ga je je paard aanleren raar gedrag te vertonen als er een auto langskomt.
Zul je veel profijt van gaan hebben
purny schreef:In eerste instantie had ik met dit bericht de gedachte.. ben je serieus?
Waarom met een schrikachtig paard de weg op?
SuperAssie schreef:Als ik alleen ga buitenrijden mogen auto's doen wat ze willen, aangezien mijn paard niet bang is voor verkeer. Vind het zelf alleen vervelend als ze zo kort langs rijden dat ik met mijn beugels tegen de spiegels aan kom(ja vaak genoeg gebeurd..).
Als ik andere paarden bij heb en andere mensen dan rij ik zo breed mogelijk en als paarden bang zijn voor verkeer gebaar ik dat mensen voorzichtig moeten zijn.
Eerder had ik altijd een zweep bij die ik mooi opzij kon steken(was knalgroen dus valt wel op), maar hoe vaak ik daar een wielrenner met z'n snuffel in heb gehad is ook al niet meer te tellen
Dus nee, mensen houden hier 0,0 rekening met je, daarom ben ik blij dat die van mij geen kik geeft.