Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tammy1990 schreef:blaas maar eens heel zachtjes in haar neus, paarden blazen elkaar ook zachtjes in de neus, dan doen ze vooral om kennis te maken, en om maatjes te begroeten, vaak gaat je paard dan zachtjes terug blazen. als de oortjes en de ogen op ontspanning staan heb je een zeer leuk vriendinnetje die graag met je knuffelt.
vooral mijn paardenstaart of oor is favoriet. Hij beschouwt het als affectie, ik ook. tammy1990 schreef:blaas maar eens heel zachtjes in haar neus, paarden blazen elkaar ook zachtjes in de neus, dan doen ze vooral om kennis te maken, en om maatjes te begroeten, vaak gaat je paard dan zachtjes terug blazen. als de oortjes en de ogen op ontspanning staan heb je een zeer leuk vriendinnetje die graag met je knuffelt.
Kuggur schreef:tammy1990 schreef:blaas maar eens heel zachtjes in haar neus, paarden blazen elkaar ook zachtjes in de neus, dan doen ze vooral om kennis te maken, en om maatjes te begroeten, vaak gaat je paard dan zachtjes terug blazen. als de oortjes en de ogen op ontspanning staan heb je een zeer leuk vriendinnetje die graag met je knuffelt.
Wel oppassen, als je recent knoflook hebt gegeten kan dit onaangename gevolgen hebben.
Celinekuiper schreef:mijn paard bijt als ik in haar neus blaas, ze kan er echt niet tegen. dus let wel op![]()