Hoi allemaal,
Van de zomer ga ik op Vlieland werken en wil ik graag mijn pony meenemen. Stalling e.d. komt helemaal goed. Nu ben ik wat rond aan het kijken hoe ik het handigst (en goedkoopst) de pony meekrijg naar Vlie. Het is mogelijk om iemand over te laten komen met trailer die je ophaalt vanuit Harlingen, maar hiervoor moet je dus wel een dubbel retour kopen. Ook las ik ergens dat het mogelijk is om in harlingen je eigen trailer aan een auto te koppelen die sowieso al naar Vlieland zou gaan. Hiervoor hoef je dus maar een enkel retour te kopen. (Scheelt de helft) En als je dan ook nog met iemand combineert die ook het paard mee wilt nemen dan ben je nog weer goedkoper uit! Maar om nou pas in Harlingen op zoek te gaan naar iemand waar we de trailer aan kunnen koppelen is niet handig. Daarom probeer ik via deze weg iemand te vinden die het geen probleem vindt om met trailer achter de auto op de boot te gaan. In de maand mei/juni willen we de paarden graag verplaatsen. Einde van de zomervakantie weer naar huis. Is er misschien iemand die dit zou kunnen doen? Of iemand die hier ervaring mee heeft?
Alvast bedankt!