Rijmaatje en ervaringen gezocht Noordwijk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Rijmaatje en ervaringen gezocht Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 19:31

Wij zijn binnenkort trotse eigenaren van een recreatiewoning in Noordwijk. Op mijn woonadres in Brabant heb ik mijn shetten waar ik mee men en die mogen ook vast wel een keer mee voor een dagje strand. Nu wil ik graag het paardrijden gaan oppakken en lekker strandritjes gaan maken. Zijn er meer mensen die daar regelmatig rijden op een manege en wat zijn je ervaringen? Ik ben overigens geen bakruiter, ik doel op (lange) buitenritten

TurdusMerula

Re: Rijmaatje en ervaringen gezocht Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 01:10

Zoek je nu een manege of rijmaatjes, Of allebei? :)

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 09:58

Beide

Jessica19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 11:35

Bij manege Smit in noordwijk kan je heerlijke buitenritten maken, daar heb ik zelf een aantal jaar geleden vaak gereden. Echt een aanrader!

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 13:41

Iemand ook wel eens gereden bij de recreatiestal aan de duindamseweg? Dat worden namelijk mijn buurtjes

Antoinette09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:26

Yep! Vind ik persoonlijk een fijne stal. Rijd met enige regelmaat mee. Fijne paarden (braaf maar wel met een kop erop), goed harnachement, fijne begeleiding en je hoeft alleen de weg over te steken om in het duin te zitten en vandaar richting strand te rijden. Maar als buren zul je dat wel weten. :-)

Maar ik zou het gewoon bij de verschillende maneges proberen -en blijven hangen daar waar het 't beste bevalt! :D Voor de buitenritten heb je in Noordwijk alleen Bakker, Smit en Recreatie De Stal. Langeveld maakt alleen met "eigen" ruiters buitenritten.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 20:13

Thanks. Dus geen afgereden manegepaarden maar paarden waar je gewoon lekker mee kan werken.
We wachten nog op de sleutel en hopelijk in februari mijn eerste ritje daar