Elastiek langs rits in rijlaarzen zetten?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lisa__Beau

Elastiek langs rits in rijlaarzen zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-15 22:23

Hallo,
Omdat ik deze vraag alleen maar kon vinden met laarzen die nog helemaal geen rits hebben maar even een nieuw topic gemaakt.

Ik heb vandaag prachtige (tweedehandse) rijlaarzen gekocht. Nu blijkt alleen dat mijn kuiten iets breder zijn dan mijn meting waardoor ik ze niet helemaal dicht krijg. Omdat ik ze eigenlijk te mooi vind om ze meteen terug op t Internet te gooien vroeg ik me af of ik misschien langs de rits een elastiek kon laten zetten Door de schoenmaker? De schoenmaker bij ons in de buurt is helaas tot het nieuwe jaar gesloten, vandaar dat ik het hier vraag.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Is dit überhaupt mogelijk? <<)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:29

Heb je ze aangeprobeerd met je paardrijsokken aan? Scheelt bij mij wat als ik ze gewoon over mn broek aan doe of dat ik echt mijn paardrijbroek + sokken aan heb.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 22:32

Ja, zoiets is wel mogelijk :) Maar je zou ze ook eventueel kunnen laten oprekken.

Lisa__Beau

Re: Elastiek langs rits in rijlaarzen zetten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-15 22:36

Slim _O- Ik heb ze meteen uit de doos gehaald en aangetrokken vanuit werk. Met een spijkerbroek uiteraard... >;) ik ga het zeker eerst proberen met mijn rijbroek! En anders breng ik ze toch naar de schoenmaker. Bedankt voor jullie snelle reacties :j