Ik ben al meer dan een jaar opzoek naar een vervanging voor mijn casco cap, welke nu echt hoognodig vervangen moet worden. Ik heb een gangbare maat 57 alleen het probleem is dat ik bij elke cap ruimte overhoudt bij de zijkanten van mijn hoofd, dusdanig dat er nog een duim tussen kan aan beide kanten (terwijl de voorkant en achterkant perfect zitten. Nu wil ik graag geen casco cap meer, maar na 4 winkels waar bij er telkens een verkoper mij heeft geholpen blijft het bij een verstelbare casco cap of een cap uit een prijsklasse waar het budget zich niet voor leent. Nu zijn in de winkels meestal de gangbare merken te koop, dus ik hoop dat iemand hier de magische tip heeft waardoor ik wel de perfecte cap kan vinden. Ik heb jaren terug wel een cap gehad van harry's horse waarbij ik stukjes aan de binnenrand kon toevoegen om het op te vullen, met zo iets zou ik ook extreem blij zijn.
Als iemand een tip heeft hoor ik het graag aangezien mijn huidige cap echt voor mijn eigen veiligheid vervangen moet worden
) en deze sluit bij mij rg mooi aan.