Juiste cap vinden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renee

Juiste cap vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 00:01

Ik heb gezocht maar het antwoord nog niet gevonden.

Ik ben al meer dan een jaar opzoek naar een vervanging voor mijn casco cap, welke nu echt hoognodig vervangen moet worden. Ik heb een gangbare maat 57 alleen het probleem is dat ik bij elke cap ruimte overhoudt bij de zijkanten van mijn hoofd, dusdanig dat er nog een duim tussen kan aan beide kanten (terwijl de voorkant en achterkant perfect zitten. Nu wil ik graag geen casco cap meer, maar na 4 winkels waar bij er telkens een verkoper mij heeft geholpen blijft het bij een verstelbare casco cap of een cap uit een prijsklasse waar het budget zich niet voor leent. Nu zijn in de winkels meestal de gangbare merken te koop, dus ik hoop dat iemand hier de magische tip heeft waardoor ik wel de perfecte cap kan vinden. Ik heb jaren terug wel een cap gehad van harry's horse waarbij ik stukjes aan de binnenrand kon toevoegen om het op te vullen, met zo iets zou ik ook extreem blij zijn.

Als iemand een tip heeft hoor ik het graag aangezien mijn huidige cap echt voor mijn eigen veiligheid vervangen moet worden :=

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 00:23

De verstelbare van equitheme! ik heb precies hetzelfde probleem(al paste er bij mij aan beide kanten meerdere vingers tussen :+ ) en deze sluit bij mij rg mooi aan.

let er wel op dat er (binnenkort) een nieuw keurmerk is voor caps, dus verkrijgbaarheid en pasvorm/model kan daardoor wat veranderd zijn.

edit: dit model dus. Ook evt in andere kleuren te krijgen, maar dat je weet hoe die dr uit ziet ;)
http://www.equicenter.nl/equi-theme-cap ... 59-62.html

Renee

Re: Juiste cap vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 19:56

Ik vind hem al eens stuk strakker dan die van Casco, maar ik had toch stiekem in hoop dat ik geen verstelbare cap meer nodig zou hebben omdat ik nu toch is uit gegroeid ben :') :=