ik woon vlakbij een kinderboerderij, en heb er ook goed contact mee (hoe dat precies zit wil ik liever niet uitleggen). en ik mag dan ook gewoon de weides in om foto's te maken, want ik ben een hobby fotograaf. nu hebben ze 2 fjorden (een merrie en een ruin) en een zwarte pony (merrie) van 32 jaar oud. de fjorden staan samen in 1 wei, en de pony staat er soms naast in een eigen weide, of ergens anders alleen in een wei. als ze naast elkaar staan en de fjorden ruiken aan de pony, gaat de pony bokken en gillen. zo is het altijd gegaan, kan ik of hun ervoor zorgen dat ze elkaar leuk gaan vinden, of zal het nooit samen gaan? ze hebben al verschillende keren geprobeerd ze samen te zetten onder toezicht, maar al snel moesten we ingrijpen om ze uit elkaar te halen. de pony heeft ook een speciaal dieet omdat ze zo oud is en anders gewicht verliest, en ze doet er ook behoorlijk lang over, heeft geen punten op de kiezen, dat word regelmatig gecontroleerd. dus ze hebben ook voer nijd naar elkaar en worden dus zo gevoerd dat ze niet vlakbij het hek die tussen hun in staat. wie weet er een oplossing?