Maatje gezocht voor bosritten (Utrecht)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Missbambie

Maatje gezocht voor bosritten (Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-15 15:36

Ik ben op zoek naar een maatje die zelf in het bezit is van eigen vervoer of op loop afstand van bos zit. Ik woon nog niet zo heel erg lang in Benschop en dus ook niet bekend met de routes in het bos. Het zou daarom wel fijn zijn als mijn maatje wel bekend is . Ik ben een rustige, maar geen angstige ruiter. Ik heb een braaf paard onder mijn kont. Mijn doel van bosritten zijn ; lekker ontspannen rijden, genieten van de natuur en rekening houden met elkaar. Hou je van kletsen en heb jij je paard goed onder controle en is crossen niet jou ding zou ik het leuk vinden als we in contact komen. In April gaan we voor 4 dagen weer terug naar het strand en is eventueel mogelijk om mee te gaan indien je graag eens met je paard op het strand zou willen rijden. :)

Groetjes Sylvia

Missbambie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-16 16:54

up

friesiszwart

Re: Maatje gezocht voor bosritten (Utrecht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 12:59

ik rij regelmatig in Kootwijk, en in Montferland als je wilt kun je een keer aansluiten.
Morgen gaan wij ook weer rijden in Kootwijk en de komende zomer gaan wij weer een week. als je wilt zou je mee kunnen. Net als jij geen crossers.