Hallo allemaal!
Ik zoek Jumper een paard die ik ongeveer 8 maanden heb gehad. Toen hij nog jaarling was. Hij zou nu 2,5 jaar moeten zijn. Ik heb hem moeten terug verkopen aan de oude eigenaar omdat ik hem niet kon houden. Aangezien hij toen nog hengst was kon ik hem nergens kwijt... Hij stond toen bij een vriendin waar ik eigenlijk alleen maar gezeur mee kreeg. De oude eigenaar heeft hem weer verkocht aan een vrouw in België. Met die vrouw had ik contact maar was een aparte vogel. Ze had hem overigens alleen gekcoht om hem vervolgens voor meer te verkopen. Ze wou hem ook niet aan mij terug verkopen. En toen ze het uiteindelijk wel wou. Vroeg ze er 1200 euro voor. Terwijl ik hem ooit voor 300 had gekocht! Ik mis hem onwijs erg en zij heeft hem weer doorverkocht aan iemand in België maar wilt dus niet vertellen waar hij is... En het engiste wat ik wil is contact. Zodat ik weet dat alles oke is, en dat ik weet waar hij blijft. Wie kan mij helpen? Jumper is te herkennen aan zijn bruine kleur en vooral zijn hoofdje die geen aftekeningen heeft. Hij heeft 3 witte voetjes en 1 zwarte. En zijn achter voetje heeft verschillende kleurtjes.. Een beetje grijs, en wit , zwart door elkaar. Ook in zijn staart zijn wat lichte plukken. Dit zijn de recenste foto's die ik van hem heb ontvangen. Waar ik bij op de foto sta is nog toen hij van mij. Alvast bedankt!!!!!!
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 19-12-15 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd naar regels OV