Aangezien mijn jodphurs & chaps aan vervanging toe zijn + ik nog een rijbroek nodig heb, ben ik op jacht gegaan naar goed passende spullen, maar helaas..
Ik wil graag mijn jodphurs en chaps verruilen voor leren rijlaarzen, maar ik heb erg afwijkende maten, hier is weinig voor de vinden, en hetzelfde geldt voor rijbroeken.
Ik weet zeker dat er nog meer mensen met dit probleem zitten, en ik zag er nog geen topic over, dus vandaar!
Ik ben op zoek naar leren rijlaarzen in de volgende maten; voetmaat 41, kuitmaat 34cm en de hoogte rond de 50cm. Op maat laten maken kan, maar ik ben niet bereid om 600 euro aan laarzen uit te geven.
Ik ben ook nog op zoek naar een rijbroek, confectiemaat 34 (dat is ong. jeansmaat 25/26, maar dan in de lengtemaat. Ik heb nu een lang genoege Euro-Star, maar ik weet het model helaas niet meer.. De rest is allemaal te kort (geworden). Meestal is kindermaat 170 te groot bij mijn taille (62cm)..
Is er iemand die mij kan helpen? En nog meer van dit soort problemen? Dit topic is om problemen en ervaringen uit te wisselen over afwijkende maten. Ik ben benieuwd!

Het is een domino flex in maat 170, dus daar zou ik ook nog naar op zoek kunnen. Die kan ik echt iedereen met lange, smalle benen aanraden! Ik heb hem nu 2 jaar, en hij is nog steeds mooi en zit heerlijk!