Laarzen te groot

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rosanx4

Laarzen te groot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 11:04

Ik heb afgelopen zomer een paar rijlaarzen bij Divoza gekocht. Toen waren ze nog echt strak en kreeg ik hem nog moeilijk dicht. Natuurlijk kwam dit doordat het leren zijn maar ik heb vaker leren gehad en dit was toch echt heel strak. Uiteindelijk zaten ze goed en kon ik er fijn mee rijden. Tot nu. Ik zit met het probleem dat ze gewoon te groot zitten. Ik rijd nu al met een zooltje erin en paardrijsokken maar toch voelt het niet heel fijn. Het is niet dat ik er niet mee kan rijden want nieuwe laarzen zit er ook niet in.

Heeft iemand een idee hoe ik m'n laarzen kleiner kan laten krijgen? Alvast bedankt :9

Desiree

Re: Laarzen te groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 11:06

Je moet naar een hele goede schoenmaker gaan, eentje die ook podoloog is. Die kan hier en daar iets er in leggen dat de leegte opvult.

Rosanx4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-15 11:17

Desiree schreef:
Je moet naar een hele goede schoenmaker gaan, eentje die ook podoloog is. Die kan hier en daar iets er in leggen dat de leegte opvult.

Top bedankt ga ik doen!

rien10

Re: Laarzen te groot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 11:19

Toen ik veel was afgevallen pasten mijn laarzen ook niet meer. Ik heb inlegzolen van m'n sportschoenen erin gedaan. Werkt prima.

Dionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-15 15:48

Inderdaad laten opvullen bij de schoenmaker, heb ik ook gedaan met mijn laarzen en nu zitten ze super!