Paardrijvakantie Europa

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_Pam

Paardrijvakantie Europa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-15 16:25

Hallo allemaal,
Het lijkt mij en mijn zusje leuk om volgend jaar voor een week in de zomer een paardrijvakantie te boeken. Nu zie ik alleen door de bomen het bos niet meer, en was ik benieuwd naar ervaringen van jullie als bokkers.

Wel heb ik een klein eisen lijstje:
-Leeftijd van 15 jaar ook toegestaan, ga zelf mee als volwassene.
-Liefst western gericht
-budget <1000 euro
-goed bereikbaar met eventueel vliegtuig/openbaar vervoer

Dus als iemand hier goede tips heeft, maken jullie ons erg blij, alvast bedankt! :)

Mariska_3

Re: Paardrijvakantie Europa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 16:29

Sun dance ranch in zweden. Is een western ranch waar 21 paarden allemaal bitloos worden gereden. Mooie omgeving, vriendelijke eigenaars die Nederlands praten. Met vliegtuig via Stockholm naar Karlstad vliegen en daarna met de bus prima bereikbaar. Openbaar vervoer is prima geregeld in Zweden en iedereen praat prima engels.
Is echt een aanrader!

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-15 16:31

Mariska_3 die had ik inderdaad al op het oog! Is dus goed te doen allemaal? Welk pakket had jij gevolgd dan?

0091

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 16:41

Tsjechië, Eagle Trail Ranch. Recreatief Western gericht en Nederlandse eigenaren. En goed betaalbaar.

Echt een top bedrijf!

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-15 16:46

Mariska_3 schreef:
Sun dance ranch in zweden. Is een western ranch waar 21 paarden allemaal bitloos worden gereden. Mooie omgeving, vriendelijke eigenaars die Nederlands praten. Met vliegtuig via Stockholm naar Karlstad vliegen en daarna met de bus prima bereikbaar. Openbaar vervoer is prima geregeld in Zweden en iedereen praat prima engels.
Is echt een aanrader!

Dat is toch ook die bij Ik Vertrek is geweest? Lijkt erg leuk daar en petje af voor die eigenaresse.

Mariska_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 08:20

Ann_Pam schreef:
Mariska_3 die had ik inderdaad al op het oog! Is dus goed te doen allemaal? Welk pakket had jij gevolgd dan?

Mijn dochter heeft er 3 maanden gewerkt en ik ben een weekje langs geweest. Met vliegtuig en bus prima te doen. Mooie ranch, leuke paarden die daar een super leven hebben en de natuur is prachtig.
Anita, de eigenaresse is erg vriendelijk. Een aanrader vind ik.

Mariska_3

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 08:22

Bloodymary schreef:
Mariska_3 schreef:
Is echt een aanrader!

Dat is toch ook die bij Ik Vertrek is geweest? Lijkt erg leuk daar en petje af voor die eigenaresse.

Ja ze is inderdaad bij Ik vertrek geweest. Zelfs 2x.
Is inderdaad knap opgezet.

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-15 12:21

Bedankt voor jullie tips, ik zal de sun dance ranch zekers overwegen! Hoor allemaal positieve reacties :) Ben nu aan het mailen met Our little farm ook in Zweden, daar organiseren ze sinds kort ook trektochten te paard en dat sprak ons ook aan.

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 12:29