Rijbroek voor dunne ruiter

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

woepsie90

Rijbroek voor dunne ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 21:21

Ik ben vrij dun en kan nooit echt lekkere broeken vinden tegen een betaalbare prijs.
Welke merk/rijbroek slobbert niet bij de billen en is niet zo hoog (zit niet lekker, heb snel buikpijn).
Maximaal 50 euro? Of 60? Ik heb nu deze en die is heel fijn maar wil toch even kijken of ik nog een andere kan vinden voordat ik twee dezelfde heb :-P.
http://www.agradi.nl/rider-pro-rijbroek ... rey-38.htm

EDIT:
Ik ben 170 en weeg 51 kilo. Ben vrij recht (geen slanke taille meer door zwangerschap).
Laatst bijgewerkt door woepsie90 op 08-12-15 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Angela

Re: Rijbroek voor dunne ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:22

Hoe lang ben je? Zijn kinderrijbroeken geen optie?

switt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:25

Op de kinderafdeling, nog goedkoper ook :) Tegenwoordig gelukkig ook daar veel keus.

nuscaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:27

Ik zelf koop altijd kinderrijbroeken, ik heb ook maar korte pootjes. Maat 176 zit bij mij perfect terwijl bij de damesmaten 36 vaak te krap is ( en dat is mijn broekmaat) en 38 slobbert.

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:28

Ik heb relatie lange benen maar ben ook vrij smal dus bij mij zijn rijbroeken ook snel aan het slobberen bij de billen. De rijbroeken van QHP ben ik echter heel blij mee, die zitten als gegoten. Ze zijn misschien wel iets boven je budget maar ik zou er zeker een keer eentje passen (die van mij waren 85 euro ofzo).

Ohja en ik bestel ook nooit meer rijbroeken online, omdat je nooit vantevoren kunt weten hoe ze vallen :)

woepsie90

Re: Rijbroek voor dunne ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 21:30

De Rider Pro broek die ik toen bij Agradi heb besteld was 25 euro en de beste koop ever! Ik had vooraf op internet gestruind naar ervaringen met dit merk en kwam erachter dat het klein viel dus ik had op de gok maat 38 besteld en die zat en zit nog steeds perfect, haha :-)! Inmiddels is de broek bij Agradi weer duurder, die aanbieding is nu weer voorbij. Al is hij nog steeds betaalbaar :-). Maar kinderbroeken kan ik ook doen!
Ik heb van Mondoni heel vroeger een maat 36 gekocht, maar die slobbert achterop en is VEEL te kort :-S. Wel veel gedragen want er gaan tenslotte sokken en laarzen overheen, maar ik zou 'm niet meer kopen.