Ervaring Montana trailer of suggesties andere trailers?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lshannah

Ervaring Montana trailer of suggesties andere trailers?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-15 21:42

Beste Bokkers,

Vriendin is momenteel op zoek naar een trailer en zag een Montana polyester tweepaards trailer nieuw, maar we kunnen nergens ervaringen hierover vinden. Is er hier misschien iemand bekend met trailers van dit merk? Wat zijn jullie ervaringen? Of hebben jullie suggesties voor andere trailers in deze prijsklasse (+/- €5000,- ex btw)? Alvast bedankt!

ingvdh

Re: Ervaring Montana trailer of suggesties andere trailers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 09:48

Montana is een andere naam voor Cheval Liberte trailers.

Cheval Liberte werkt met vaste verkoopprijzen, door er een andere naam op te zetten kunnen bepaalde dealers wat meer spelen (qua opties) met de prijs.

Ik ken twee CL trailers en beide zijn fijne trailers, voordeel is dat bijna alles wat bij de grote merken een optie is bij dit merk standaard meegeleverd wordt.

Als je in 075 woont als in omgeving Zaandam kan ik je het Trailerhuis in Koog aan de Zaan aanbevelen, zij verkopen Cheval Liberte trailers.

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-15 10:04

ingvdh schreef:
Montana is een andere naam voor Cheval Liberte trailers.

Cheval Liberte werkt met vaste verkoopprijzen, door er een andere naam op te zetten kunnen bepaalde dealers wat meer spelen (qua opties) met de prijs.

Ik ken twee CL trailers en beide zijn fijne trailers, voordeel is dat bijna alles wat bij de grote merken een optie is bij dit merk standaard meegeleverd wordt.

Als je in 075 woont als in omgeving Zaandam kan ik je het Trailerhuis in Koog aan de Zaan aanbevelen, zij verkopen Cheval Liberte trailers.

Thanks!! Hier kunnen we zeker wat mee! Zelf kom ik inderdaad uit Zaandam, vriendin komt uit A'dam, dus dat is zeker een bruikbare tip. Waar in Koog zit het?

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 10:31

karelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:16

Ik heb een Montana trailer maar dan wel de 1,5 paards en de aluminium. Bevalt super vindt de trailer alleen wel laag aan de grond. had hiervoor een Hotra en deze stond veel hoger

Estera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-15 20:23

karelien schreef:
Ik heb een Montana trailer maar dan wel de 1,5 paards en de aluminium. Bevalt super vindt de trailer alleen wel laag aan de grond. had hiervoor een Hotra en deze stond veel hoger

Dat laag bij de grond is juist heel prettig. Fijner instappen voor paard en stabielere ligging van de trailer.

Heb sinds kort een CL Alu 1,5 paard, maar heb nog niet veel km gemaakt. Trailer komt compleet en voor een schappelijke prijs, zeker in vergelijking met andere trailers. Ziet er ook allemaal gewoon heel degelijk en netjes uit.

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-15 22:23

Bedankt voor jullie ervaringen!

Jelle_Steur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-15 23:09

De nieuwe polyester trailer van Anssems is ook een hele mooie en erg onderhoudsvriendelijk omdat er geen hout in verwerkt zit. Zijwanden, vloer...alles is van polyester. Ook met de prijs kan hij aardig mee.

http://www.anssems.eu/nl/index.html