Voor ik de reactie krijg "er zijn al veel topics over een passende cap" wil ik even melden dat ik al ver heb gezocht tussen andere onderwerpen, maar heb geen antwoord op mijn vraag gekregen

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe cap omdat ik na 4j nog steeds rij met m'n beginnerstok van Decathlon. In deze zweet ik me dus kapot, zelfs na gewoon een rustig wandelingetje van +/- 2u is mijn haar vochtig
Nu ben ik dus op zoek naar een cap die niet alleen goed past, maar wat nu bij mij ook belangrijk is, is de mate waarin de cap ventileert

Zijn hier suggesties om een goed ventilerende cap te kopen met een beperkter budget van (totale max) €80-€90? (Minder mag, meer niet
) Dus GPA, Samshield,... Liefst niet, want die kosten toch makkelijk een paar 100en euros 
Iemand die ik ken, zei dat ze een tweedehands Horka cap verkocht in mijn maat, maar weet dus niet of deze ook echt goed ventileert, dus de mensen die hier ervaring mee hebben, mogen zeker en vast reageren!

Bedankt alvast
. Bij mij zitten de caps van Casco juist weer minder goed. Zal van het model van je hoofd afhangen.