Ik ben op zoek naar Chantal koster!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Othilly

Ik ben op zoek naar Chantal koster!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 10:18

Wie o wie kent Chantal koster?
Ik denk dat ze in de omgeving van Voorthuizen woont.. Per toeval kwam ik er vandaag achter dat ze onze merrie ( lord Z x concorde ) die wij een aantal jaren geleden verkocht hebben heeft.. Wij koesteren zeer warme gevoelens voor deze merrie en zouden dolgraag in contact komen met de nieuwe eigenaresse.. Ook hebben wij nog heel veel fotomateriaal van haar en ook van haar dochter die wij in 2007 met haar hebben gefokt! Naam van de merrie is op papier Omaica maar ze stond bij ons te naam als Lotje..
Wij hebben de merrie uitgebracht in t M springen en lotje was Z startgerechtigd.. we hebben zeer veel overwinningen met deze merrie behaald!
Via fb kan ik niet met haar in contact komen!
Dus wie o wie kan ons in contact brengen! Vast heel erg veel dank!
Laatst bijgewerkt door Othilly op 03-12-15 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Mioux

Re: Ik ben op zoek naar Chantal koster!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:25

Hallo biscaya ik woon zelf in voorthuizen :). Ik ken geen chantal koster,maar ik kan je misschien wel helpen om haar te vinden ivm het paard. Ik ken hier in de regio wel mensen waar ik het eventueel na kan vragen. Anders mag je me ook pb doen !

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 10:31

Mioux schreef:
Hallo biscaya ik woon zelf in voorthuizen :). Ik ken geen chantal koster,maar ik kan je misschien wel helpen om haar te vinden ivm het paard. Ik ken hier in de regio wel mensen waar ik het eventueel na kan vragen. Anders mag je me ook pb doen !

Alle hulp is welkom! Heb t bericht aangepast..meer info over de merrie erbij geplaatst.
Lotje is rond de 1.61 een vosmerrie met een grote witte bles..klein van stuk zeer groot hart!
Ik denk dat chantal koster lid is van de Eng ruiters..

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 10:43

ik heb haar gevonden doe me maar pb :)

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-15 17:26

Er mag een slotje op dit topic..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 17:28

Wat leuk zeg :D :D

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 22:02

Dit topic voldoet niet aan de regels van OV dat over paarden gaat die gevonden moeten worden en niet over mensen. Ook al heeft TS gevonden wat ze zocht dit is niet de bedoeling van dit forum. Daarom hier een slotje.