[PG] Comtois Louise en Welsh ruin Hercules

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MiniChinchin

[PG] Comtois Louise en Welsh ruin Hercules

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 20:24

ik vraag me welleens af maar mijn mooie louise en mijn ontdeugende hercules zijn gebleven. weet dat ze samen verkocht waren...
Louise is een frans paard, een comtois. gekocht op een paardenmarkt. ze heeft blonde manen en een grijze vacht met appeltjes. ze is mogelijk voor de kar te rijden maar was altijd heel sterk en met een eigen wil. onder het zadel kende ze niet veel maar ze was op een aantal bokken na toch wel erg braaf. ze is verkocht wegens het toch niet helemaal zijn wat we zochten maar toch mis ik haar wel een beetje... daarom wou ik dit oproepje plaatsen, ik weet niet waar ze naartoe verkocht is en waar ze nu zou moeten zijn. ik hoop tenslotte dat ze er nog is...

en dan Hercules tsja wat moeten we daarnou van zeggen... een welsh ruin met een eigen wil en altijd ontdeugend en dat soms ook echt erg. hij heeft geen schoft en een kort rugje wat stevig gebouwd, volgens mij was het aan a welsh van tussen de 1,10 en de 1,20 hihihi. hij kon (volgensmij) voor de koets maar daar zijn wij nooit mee bezig geweest, hij stond ook op een gegeven moment bij ons als grasmaaier. hij is verkocht omdat ik toch te groot werd.

Ze zijn samen verkocht maar ik weet niet of ze nog samen zijn. Ik hoop dat iemand meer over ze weet! alle hulp en tips zijn welkom! alvast bedankt...
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 01-12-15 23:05, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd en titel veranderd zodat topic voldoet aan richtlijnen OV

Eleionomae

Re: OPSPORING VERZOCHT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 21:11

WWW--> OV

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 21:19

Je weet niet waar ze naar toe verkocht zijn, is daar dan een handelaar voor ingeschakeld? Als je de naam en plaats erbij zet (en wanneer) doet het misschien eerder een belletje rinkelen. Succes met je zoektocht!

MiniChinchin

Re: [PG] Comtois Louise en Welsh ruin Hercules

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-15 19:54

weet niet of het met een handelaar is, datum is ook niet duidelijk, geen idee waar ze naar toe zijn gegaan, niet veel info dus...

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-15 01:55

Ok geen datum, alleen het jaartal dan? Ik ken geen paarden die aan jouw beschrijving voldoen maar probeer een beetje mee te denken over hoe je ze terug kunt vinden. Wellicht weet idd iemand hier op Bokt meer over ze, maar herkent die je verhaal pas met iets meer details...

Hoelang geleden heb je ze voor het laatst gezien? In welke regio/provincie stonden je paardjes toen? Heb je misschien ergens een foto?

MiniChinchin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-15 18:05

ze zijn iets na de zomervakantie 2015 samen verkocht, ze stonden bij de kamelenboer in marum, groningen, vanaf de snelweg A7 kon je ze zien staan, het lukt me niet om foto's toe te voegen :( dat zal ik zsm even op de laptop proberen want zit nu op de telefoon ;) en bedankt dat u helpt !