Paardenmensen Smilde voor buitenrit (Drenthe)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XBrittKX

Paardenmensen Smilde voor buitenrit (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 19:06

Hallo Bokkers!
Ik zou graag eens op buitenrit gaan met andere paardenmensen in de omgeving van Smilde. Ken vrij weinig mensen hier omdat we hier nog niet zo heel lang wonen!
Zelf rij ik een Draver ruin die graag wil werken en erg lief is met andere paarden. We rijden samen endurance wedstrijden en gaan graag op buitenrit. /3 Ik vind het heerlijk om alleen te rijden maar zou ook af en toe eens met anderen samen willen rijden! =)
Woon jij in de omgeving van Smilde en zie jij het wel zitten samen een buitenrit te maken? Dan mag je me een berichtje sturen! Lijkt me super gezellig.
Oja.. Ben een dame van 21 ;)

ClaudiaDer

Re: Paardenmensen Smilde voor buitenrit (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 19:07

Hee wat leuk dat je ook in Smilde woont! :)
Helaas geen eigen paard, dus ik kan niet met je mee :(

filly

Re: Paardenmensen Smilde voor buitenrit (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 19:17

Ik woon in hooghalen. Helaas geen vervoer om naar Smilde te gaan.

XBrittKX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-15 19:22

filly schreef:

Wat leuk! Ik kan wel eens die kant op rijden. Wij wonen helemaal achteraan in smilde. Hooghalen is 10 minuten rijden ongeveer. =)

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 22:28

XBrittKX schreef:
filly schreef:

Wat leuk! Ik kan wel eens die kant op rijden. Wij wonen helemaal achteraan in smilde. Hooghalen is 10 minuten rijden ongeveer. =)

Dat zou wel heel leuk zijn. Mijn merrie houd van hard gaan en het liefst doet ze wedstrijdjes wie het hardst kan. Op het moment zit ik met een schouder blessure, maar als die over is lijkt het mij leuk om eens samen op buitenrit te gaan. Mijn paard staat op laaghalen en een kwartiertje stappen en je staat op het oeventerein van defensie.

XBrittKX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-15 06:40

filly schreef:
Dat zou wel heel leuk zijn. Mijn merrie houd van hard gaan en het liefst doet ze wedstrijdjes wie het hardst kan. Op het moment zit ik met een schouder blessure, maar als die over is lijkt het mij leuk om eens samen op buitenrit te gaan. Mijn paard staat op laaghalen en een kwartiertje stappen en je staat op het oeventerein van defensie.

Prima! Houden we daar even contact over! Ja de haar ken ik wel. =) en Seven is ook erg fanatiek in het snel zijn haha.

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 09:23

XBrittKX schreef:
filly schreef:

Prima! Houden we daar even contact over! Ja de haar ken ik wel. =) en Seven is ook erg fanatiek in het snel zijn haha.

De paarden gaan iig lol hebben denk ik.