Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Het is inderdaad niet gevoerd, maar ik koop hem zo dat er makkelijk nog vest, bodywarmer of donsjack onder kan.
Zijn minstens 5 jaar oud, misschien wel 10. Moet nu wel een nieuwe hebben omdat de ene vreselijk verkleurd is en de ander veel te groot is (oude van mijn moeder), maar ze zijn het geld dus ook echt wel waard. agerbscheid schreef:Ik heb een jas van Jack Wolfskin gekocht bij de bever, speciaal voor de paarden. Waterdicht en heerlijk warm en als je t zelfs te warm krijgt heeft ie ritsen bij oksels, ik zweer erbij (en ik zit nu met zweedse temperaturen met voorafgaand heel veel regen)
. Stalgenoten vluchtten naar binnen, en ik heb heerlijk door kunnen rijden
Die dingen zijn normaal zo'n 250 euro (had hem in de Bever al eens in m'n handen gehad maar vond hem echt te duur) maar ik heb hem van Zalando Lounge voor iets meer dan 100 euro. Gewoon aangemeld zodat ik de mailtjes kreeg en direct gekocht toen er een North Face aanbieding was

troi schreef:Ik heb een wax jas. Niet kapot te krijgen, goed te wassen (jassen gaan toch stinken na een tijdje) en daarna door het inwaxen weer perfect waterdicht.
Dat laatste is waar het bij veel jassen op misgaat, je wast ze een paar keer en er blijft niks van de waterdichte laag over.